Gå til innhold

Forhandlere av Luisi i Norge

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

Originally posted by locked

Edit: det er forresten et jævla bra ratt. akkurat passe stort å helt deilig grep i, dvs. at du skal ha tørket ut hendene dine i en ørken en stund før du glipper på rattet (jmf. enhåndskjøring med såpeglatt lastebilratt :D) [/b]

BRA!?!?!

JÆVLA dritt ratt... kræsjer du med det rattet så knøvles rattet og kan få senterkoppen i brystkassa.. da er det over og ut.

kjøp heller momo eller omp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hayabuza

BRA!?!?!

JÆVLA dritt ratt... kræsjer du med det rattet så knøvles rattet og kan få senterkoppen i brystkassa.. da er det over og ut.

Bryr meg ikke om det, spesielt siden det kommer fra deg. Og så har jeg bestemt meg for at jeg skal ha det rattet og da blir det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA!?!?!

hva med å ha på seg belte? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell.. det blir slikt om man har på seg belte eller ikke...

det er en grunn til at de rattene koster 1/4 av prisen på momo.

Momo er jo ikke akurat så veldig bra det heller da. har du hørt om å selge dyrt pga navnet? Ville heller satset på Sparco ratt, da de kan gi deg rattboss og ratt som er Fiagodkjent til den samme prisen som ett momo ratt uten boss ville koste. Men du må ta det ut ved Eu kontroll da, men det går vel greit.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje en person med skikkelig korte føtter å hender ikke bør kjøpe seg et slikt ratt da, hvis de må sitte oppå rattet. Beltet mitt fungerer utmerket det. Har krasjet bilen min ganske bra jeg, å rørte ikke rattet med noen verdens ting utenom hendene da, selvfølelig. Både jeg og rattet er fortsatt like helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Dino ratt.. og det er et helt utmerket og flått ratt :)

Har ikke krasjet med det, så hvor bra det er å krasje med, har jeg ikke funnet ut enda..

Men jeg liker det så jeg har IKKE noen planer om å legge om til det legendariske buss rattet igjen :D

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

klar over hvor lite det rattet egentlig er?

er skikkelig vondt å kjøre med i mine øyne, var en bil innom jobben med sånn. var nesten vanskelig å svinge selv med servo :( og får nesten ikke plass til henda, greit nok, jeg har store hender, men jeje)

En kompis har 240 med det rattet, og servo.. har kjørt den bilen en del og jeg synes det er dritdeilig ratt.. 12,3" er akkurat passe :) hadde rattet komt i 350mm (13,7") hadde jeg kanskje vurdert det også.

eneste som er teit er jo at hendlene for blinklys of vindusviskere stikker jo en halvmeter ut på hver side når man fjerner d svære rattet :D (jeg skal begynne å trene overarmsmuskler.. derfor skal jeg ha stort ratt og ingen servo (helt til jeg får satt på servo :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det luisi rattet er bedre enn de fleste bussratt jeg har kjørt med, hvis vi ser bort ifra ved kræsj for det har jeg ikke testet.

Mekonomen selger akkurat det rattet og med boss koster det til sammen under 1000kr.

Jeg hadde det på toer golfen min.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste som er teit er jo at hendlene for blinklys of vindusviskere stikker jo en halvmeter ut på hver side når man fjerner d svære rattet (jeg skal begynne å trene overarmsmuskler.. derfor skal jeg ha stort ratt og ingen servo (helt til jeg får satt på servo )

hvist du skal trene bør du ha et mindre ratt (Kraft X arm....) ;)

ang trening av armer, på V8`an har æ et lite fett-ratt og ingen servo, + 18" m 225 dekk. i tillegg har æ spagetti armer! det e et sant helvette å betjene den bilen hihihi...

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider