Marius Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Jeg satt å lekte meg litt med PSD når jeg skulle lage en bakrunn men så husker jeg ikke hvilken funksjon jeg brukte? Noen som kan finne ut hvilken funksjon jeg har brukt på bakrunnsbilde her? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 filter og opacity ser det ut som...men hvilket filter får du finne ut av selv... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Lurer på om det er "invert" du har brukt. Prøv CTRL+I... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Opacity er jeg med på :D Men hva slags filter eller farge endring lurer jeg på.... Det er ikke invert :( Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 free transform kanskje? (ctrl + t) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 det er det nok ikke l-jay...det er for å endre vinkling, str og sånt noe... du må nok prøve deg frem med ulike filtre, noe tegne-funksjon-filter kanskje?? desaturated ? ctrl-shift-u Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Nedi det er det nok ikke l-jay...det er for å endre vinkling, str og sånt noe... du må nok prøve deg frem med ulike filtre, noe tegne-funksjon-filter kanskje?? desaturated ? ctrl-shift-u edit: hva med desaturate, deretter image-adjustments-brightness/contrast og øk begge to, tror du skal få ønsket resultat da !! mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 ingen av de heller.. det var voldsomt å jeg har surra meg bort her a.. hmm Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Du har ikke bare vært innen på Color eller noe og forandra bakrunnen til "GRAY" fjerna alle farger og gjort den gå eller noe CTRL + SHIFT + U :rolleyes: Ikke helt sikker på hvor det er i farten har ikke ps maskinen grunnet (format c) :) :) Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 mener det forslaget kom for noen poster siden du. marius: jeg prøvde det samme med ett bilde, da gjorde jeg som jeg foreslo i den siste replyen min. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg