Skallesei Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Heisann.. Jeg har et problem! Jeg har en sony cd-spiller med "flip-front"... Er vel et par år gammel... Men her om dagen skifta jeg batteri i bilen, og da begynnte spilleren å mase etter "CODE".. Å den må jeg bruke fjernkontrollen for å trykke inn.. Problemet er ihvertfall at jeg ikke har den fjernkontrollen!! Den har forsvunnet. Tror den heter RM-X91 eller RM-X93... Her er et bilde av den! http://www.midtnorskgatebil.com/uploads/rm-x93.jpg Er det noen som har en slik fjernkontroll liggende som vil selge den?!? :) Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Ring eller send mail til f.eks. Bilradiospesialisten og spør om de kan hjelpe deg. Eller så kan du jo du titte her, kanskje de har noe som passer...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 nesten 2 år senere og nå har jeg samme problem...trenger den kontrollen! Fikk du tak i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg