gofle2 Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 det var hans feil ja... overlagt drap på min sideskjerm... :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by DCA må si det at skal jeg engang fronte med en lastebil vil jeg sitte i en corsa som denne!!:D her var ikke mye skader skjedd i forhold til hva en kan tenke seg når en hører lastebilkrasj... Var ikke mer enn 50 rett i sida på en lastebil som ikke greide å overholde vikeplikten sin, 71 år gammel fyr som kjørte uten brillene sine:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 det burde være strenge krav til gamlinger i trafikken... kursing og helsesjekk om de er i stand til å kjøre bil... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 hvor mye for å lakke skjerm, 90`fanger, grill list og gti lippe på dyreste lakk verksted tro?? Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Rundt 4000 kr tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 *gni seg i henda* Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by gofle2 det burde være strenge krav til gamlinger i trafikken... kursing og helsesjekk om de er i stand til å kjøre bil... er så enig så enig........ kostnaden på lakkering kjem jo ann på kor mykje du gjer sjølv, men et par laken blir det ja ....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Fikk en bil i siden min en gang som resulterte at forskjermen ble dytta inn ved buen, fikk oppgjør på 9000,- å stakk på huggeren å kjøpte en forskjem av samme lakkfarge for 100,- Hehe *klirr klirr* Men sånn med km-standen din, husk det at du må få takstert skaden din og at de da noterer hvor langt bilen din har gått. Og om det er sant det du sier at du har kjørt 10k over vil du få et mer eller mindre smekk på lankene. Forresten, når er DU/DERE gamle nok og er villige til å gi lappen fra dere, og et uhell er et.... uhell. Sier ikke det at jeg elsker oldiser i trafikken men man kan ikke dra alle under en kam heller. PS. er skadene omfattene kan du risikere å få bilen kondomert(eller hva det heter), så da sitter man der med listepris oppgjør som er noe lettere lavt:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by joarek Fikk en bil i siden min en gang som resulterte at forskjermen ble dytta inn ved buen, fikk oppgjør på 9000,- å stakk på huggeren å kjøpte en forskjem av samme lakkfarge for 100,- Hehe *klirr klirr* Men sånn med km-standen din, husk det at du må få takstert skaden din og at de da noterer hvor langt bilen din har gått. Og om det er sant det du sier at du har kjørt 10k over vil du få et mer eller mindre smekk på lankene. Forresten, når er DU/DERE gamle nok og er villige til å gi lappen fra dere, og et uhell er et.... uhell. Sier ikke det at jeg elsker oldiser i trafikken men man kan ikke dra alle under en kam heller. PS. er skadene omfattene kan du risikere å få bilen kondomert(eller hva det heter), så da sitter man der med listepris oppgjør som er noe lettere lavt:rolleyes: Listepris oppgjør her, får vel pressa opp prisen litt, er tross alt en corsa a gsi.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by joarek Fikk en bil i siden min en gang som resulterte at forskjermen ble dytta inn ved buen, fikk oppgjør på 9000,- å stakk på huggeren å kjøpte en forskjem av samme lakkfarge for 100,- Hehe *klirr klirr* Men sånn med km-standen din, husk det at du må få takstert skaden din og at de da noterer hvor langt bilen din har gått. Og om det er sant det du sier at du har kjørt 10k over vil du få et mer eller mindre smekk på lankene. Forresten, når er DU/DERE gamle nok og er villige til å gi lappen fra dere, og et uhell er et.... uhell. Sier ikke det at jeg elsker oldiser i trafikken men man kan ikke dra alle under en kam heller. PS. er skadene omfattene kan du risikere å få bilen kondomert(eller hva det heter), så da sitter man der med listepris oppgjør som er noe lettere lavt:rolleyes: sa det burde være strenge krav jeg.. sitter sikkert å tvi holder på lappen min jeg til jeg styker emd selv.. men... og om det blir kondemnering så er ikke det så aller verst... får listeepris + bilen.. så har jeg jo igrund scoret ganske bra syns nå jeg.. kjøpe meg ny bil da.. begynne litt mer seriøst en jeg begynte med denne bilen... som til og begynne med bare var en billig bruks bil.. (hvit med føflekker..) ta deler fra den ene over på den andre.. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by gofle2 om det blir kondemnering så er ikke det så aller verst... får listeepris + bilen.. så har jeg jo igrund scoret ganske bra syns nå jeg.. Tror ikke du får beholde bilen om forsikringsselskapet bestemmer at de skal kondemnere bilen. De eneste som får kjøpe ut biler er godkjente opprettere, om jeg ikke tar helt feil. Men... Jeg tror det skal mye til før idiotens forsikringsselskap skal kunne bestemme at bilen skal kondemneres istedenfor. edit: Sorry. Kan visst kjøpe ut bilen allikevel. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 tar ikke så mye det nei.. Min ble kondemnert, og den var ikke kræsja engang.. mangla litt deler forran, litt herpa inni og sånt.. Kondemnert.. Og nå har jeg forresten kjøpt den ut igjen, går fint an det.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Denne skaden kom på 24.000,- hvis den skulle bli reparert. Bilen fikk takst på 10.000,- og så trakk de av 1.500,- for sjev forstilling. Da fikk jeg beholde bilen og 7.000,- Var forresten en gamling på _91_ år som trodde jeg hadde vikeplikt inne rundkjøringen når han skulle inn i den. Ikke hørte eller så han heller. Angrer på at jeg ikke ringte purken, da hadde han vel mistet lappen. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ei jeg kjenner fikk kerva golfen sin som var en 85`mod.. kondemnert.. hun fikk 10k + bilen... samma forsikringselskap som meg.. og bilen hennes var farlig dårlig stand stand... testa den. : kjørte med rattet rett når jeg kjørte rett fram.. kjørte gjennom en rundkjøring og rett fram igjen.. men da sto rattet 90grader mot høyre til jeg slapp gassen å trykkte igjen... da spratt det tilbake på plass... :P den hadde heller ingen modifikasjoner.. som 90`fangere emblem fri grill lyktelist 88` dører osv.. og heller ikke nylig lakkert... dette var ca. 6-7 mnd siden.. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 suuurt må jeg si.. :-s Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg