Gå til innhold

pang sa d... ;(

Ranger emnet

gofle2

Anbefalte innlegg

Originally posted by Pedal to the metal

Sa pang her også.....Corsa vs lastebil:

Totalvrak.jpg

må si det at skal jeg engang fronte med en lastebil vil jeg sitte i en corsa som denne!!:D

her var ikke mye skader skjedd i forhold til hva en kan tenke seg når en hører lastebilkrasj...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gofle2

Av hva jeg har hørt så trenger du bare å betale ekstra for å forhøye kilometerstanden til hvor mye ekstra du har kjørt. Dvs. Har du kjørt 14k, men bare hadde forsikring for 12k. Så betaler man ekstra for å få forsikringa opp til 16k, etter du da får gjort det, så går det på skinner.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

gofle2

Av hva jeg har hørt så trenger du bare å betale ekstra for å forhøye kilometerstanden til hvor mye ekstra du har kjørt. Dvs. Har du kjørt 14k, men bare hadde forsikring for 12k. Så betaler man ekstra for å få forsikringa opp til 16k, etter du da får gjort det, så går det på skinner.

Kjørt 10k for mye.. hehe... :P

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gofle2

mens vi er inne på det da.. kan ikke folk ta å legge ut litt vinterkrasjer da... bilder asså...

vinter.jpg

vinteren 2002, min eneste selvforskylte bulk i historien. :)

Dulta litt borti et autovern etter heftig ratting og litt kontring gjennom en sving, isbelagt skogsvei omtrent.

Utvika, dere fra Ålesund vet hvor det er... *se uskyldig ut*

PS! Kan legge til at bildet er tatt etter at jeg har rettet ut igjen. Men dere ser skadeomfanget. :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

vinter.jpg

vinteren 2002, min eneste selvforskylte bulk i historien. :)

Dulta litt borti et autovern etter heftig ratting og litt kontring gjennom en sving, isbelagt skogsvei omtrent.

Utvika, dere fra Ålesund vet hvor det er... *se uskyldig ut*

PS! Kan legge til at bildet er tatt etter at jeg har rettet ut igjen. Men dere ser skadeomfanget. :)

hehe, fin plass å leike seg det, men fortsatt kjipt når det går gale :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider