DCA Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Pedal to the metal Sa pang her også.....Corsa vs lastebil: må si det at skal jeg engang fronte med en lastebil vil jeg sitte i en corsa som denne!!:D her var ikke mye skader skjedd i forhold til hva en kan tenke seg når en hører lastebilkrasj... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 mens vi er inne på det da.. kan ikke folk ta å legge ut litt vinterkrasjer da... bilder asså... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 tøft med bilder fra kræsjer så lenge det ikkje er sin egen bil;) skjedde kræsjen i ålesund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 jepp... kom kjørende nede i spjelkavik fra vegsund.. da det kom en bil ut i fra Baronen hotell(bowlingen) Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by gofle2 jepp... kom kjørende nede i spjelkavik fra vegsund.. da det kom en bil ut i fra Baronen hotell(bowlingen) jaha, og da bere heiv gamlingen seg ut i veien?? typisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 gofle2 Av hva jeg har hørt så trenger du bare å betale ekstra for å forhøye kilometerstanden til hvor mye ekstra du har kjørt. Dvs. Har du kjørt 14k, men bare hadde forsikring for 12k. Så betaler man ekstra for å få forsikringa opp til 16k, etter du da får gjort det, så går det på skinner. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V jaha, og da bere heiv gamlingen seg ut i veien?? typisk!! Mhm... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! gofle2 Av hva jeg har hørt så trenger du bare å betale ekstra for å forhøye kilometerstanden til hvor mye ekstra du har kjørt. Dvs. Har du kjørt 14k, men bare hadde forsikring for 12k. Så betaler man ekstra for å få forsikringa opp til 16k, etter du da får gjort det, så går det på skinner. Kjørt 10k for mye.. hehe... :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 men ettersom det ikke går på forsikringen din, bør det jo gå greit? Var jo gamlingen sin skyld? ikke SANT? ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by gofle2 svir på pungen... nonen som vet hva som skjer med overskredet km. stand på forsikring? hehe kjørt litt for langt.. Så lenge det ikke er din skyld så spiller det ingen trille.... dette skal jo dekkes av hans forsikring og ikke din. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by gofle2 mens vi er inne på det da.. kan ikke folk ta å legge ut litt vinterkrasjer da... bilder asså... vinteren 2002, min eneste selvforskylte bulk i historien. :) Dulta litt borti et autovern etter heftig ratting og litt kontring gjennom en sving, isbelagt skogsvei omtrent. Utvika, dere fra Ålesund vet hvor det er... *se uskyldig ut* PS! Kan legge til at bildet er tatt etter at jeg har rettet ut igjen. Men dere ser skadeomfanget. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by SpeedWell vinteren 2002, min eneste selvforskylte bulk i historien. :) Dulta litt borti et autovern etter heftig ratting og litt kontring gjennom en sving, isbelagt skogsvei omtrent. Utvika, dere fra Ålesund vet hvor det er... *se uskyldig ut* PS! Kan legge til at bildet er tatt etter at jeg har rettet ut igjen. Men dere ser skadeomfanget. :) hehe, fin plass å leike seg det, men fortsatt kjipt når det går gale :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Digger de kapsla dine... :D Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by FS20ICLX Digger de kapsla dine... :D kapsler?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by gofle2 Kjørt 10k for mye.. hehe... :P Dette har ingenting med din forsikring å gjøre hvis det var hans feil.... Selverfart.... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg