westside Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Er det noen her som kan hjelpe meg med å lage hvite speedometer-skiver til bmw e36 318i i 1/1-størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Hva er org oppsatte km? 220,240 eller 260km\t? Mål str der skivene skal sitte så skal jeg kunne ordne noe. ;) Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Kan måle når jeg er ferdig på jobb i dag, de går til 220 km/h, er de samme som ligger på denne linken: http://www.deltagfx.com/net_bmw_316i-318i_92-00.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 DeltaGFX Har alt av Speedometer skiver.. Har handla av han 2 ganger og er veldig fornøyd.. Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Vet de har det, linken i posten min over er jo til deres side :) Planen min var å prøve å få skrevet ut de selv, slik at jeg kan legge litt personlige tilng på de også, som f.eks firmalogoen min.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by westside Vet de har det, linken i posten min over er jo til deres side :) Planen min var å prøve å få skrevet ut de selv, slik at jeg kan legge litt personlige tilng på de også, som f.eks firmalogoen min.. :) Det går ikke... Men jeg kan prate med han, så ordner vi det.... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Det går jo å lage de selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Da prøver du det... De du skriver ut fra delt er ikke riktig str.. lykke til... :) Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Skjønner jo at det ikke er riktig størrelse som ligger der, tenkte heller ikke å rappe de som deltagfx har laget, linken la jeg der bare for å vise hvilken versjon av instrumentene jeg har i min bil... Det er jo fullt mulig å lage skiver selv, og det blir bra så lenge du har det riktige utstyret å skrive ut med og på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Oki... bare et forslag.... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Hehe.... Takker for det, men jeg selger ellers slike ting selv også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg