Gå til innhold

fortsettelse på parallel's avskjed

Ranger emnet

elvis

Anbefalte innlegg

synes parallel lagde litt action her.. en liten sak.. Draps trusler??

Slapp av litt a JOINT(E)... litt kjipt sagt ass (men men)

Greit nok: jeg får kanskje mange på nakken nå men... parallel kom

tilbake... du lagde fete filmer... FOLKENS IKKE VÆR SÅ JÆVLI SERIØSE A... og ja la oss håpe det blir litt mindre dritt slenging i frem tiden....

MVH kasper

Parallel, gi beskjed hvor du går og husk å grav deg ned i tide (det er kaldt ute)

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elvis

Draps trusler??

Slapp av litt a JOINT(E)... litt kjipt sagt ass (men men)

Nå har du og en annen reagert på det jeg har sagt.

Han andre klarte ikke argumentere på hvorfor han ikke likte deg jeg sa, men kalte meg barnslig.

Det blir sånn "Du er dum", "Hvorfor det da?" "For at du skal ha noe å spørre om". Det var samme person som kalte meg Jointe.

- Så hvorfor i all verden skal du kalle meg jointe? Jeg har aldri rørt en vanlig sigarett i mitt liv, aldri røykt noe som helst.

Og jeg tar ikke trusslene så alvorlig, for det er mange som sier at han bare har det i kjæften. Jeg synes det er latterlig. Sånn som det meste med hans måte å oppføre seg på blant folk.

Men, det er faktisk ganske alvorlig, det er ikke noe å spøke med, og om jeg går til politi (som flere har spurt meg om å gjøre, for å få has på paralell) så sliter han faktisk litt..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes også parallel lagde litt action her..

mere en man kan si om jonte som er over 1200poster og ingen ting fornuftig å komme med enn drømmer og spørsmål om ting han ikke har rå til og gjenomføre..:mad:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

synes også parallel lagde litt action her..

mere en man kan si om jonte som er over 1200poster og ingen ting fornuftig å komme med enn drømmer og spørsmål om ting han ikke har rå til og gjenomføre..:mad:

Unnskyld meg?

- Du har lest alle mine poster?

- Du har peil på hvor mye penger jeg har?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud..

MrX, synes du kommer med usaklig personkritikk overfor Jonte, og at du ganske enkelt bare skal holde kjeft.

Alle andre er ferdig med dette her, SÅ SE TIL Å HOLDE KJEFT NÅ!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

nei jonte vet ikke kor mye penger du har men gleder mæ til treffene i somer når du kommer med turbo..

kansje vi kan ta et reace dah..;)

Vel, hvem sier jeg kommer på treff?

Hvem sier jeg har turbo til sommeren?

OG du skal fortsatt forklare deg,

Hva av det jeg har sagt er ufornuftig? I sammenheng med paralell etc?

Edit: OG om du ikke vet hvor mye penger jeg har etc, hvordan i faen kan du uttale deg om det da?!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meninga å være frekk der i sted, menneh c'mon, la oss være litt voksne her og erklære denne diskusjonen død og begravet.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Var ikke meninga å være frekk der i sted, menneh c'mon, la oss være litt voksne her og erklære denne diskusjonen død og begravet.

Greit, MEN når noen anklager meg, så får dem faen i helvette argumentere for utsagnene sine.. og Mr.X, du får svare for deg på PM.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Du vet godt at du ikke kommer noen vei med ham, men alikevel krangler du i 3 sider.

Vel, jeg har forstått det nå. Men, jeg prøvde faktisk å få han til å forstå at det ikke går å oppføre seg sånn, men jeg fikk det ikke til..

Men, uansett. Det jeg skreiv til han var det vel ingenting negativt ì? Jeg ser ikke så mye. Jeg har ikke lempet masse dritt til han, jeg har prøvd å holde meg saklig.

Og folk skal bare klage på meg så mye dem vil, men når dem ikke har noe grunnlag for klagene sine så må jeg bare flire og innse at dem ikke har noe spesielt og komme med mot meg. Og da har jeg vunnet. Og det er bra nok for meg.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta sånn drittpreik i PM for faen, eller ikke ta det i det hele tatt!!

Dette er IKKE et krangleforum.

(Selv om det synes slik ut i det siste)

Så dermed oppfordrer jeg alle som vil slenge dritt om å ta det i PM så slipper dere å fylle opp serveren med drittungepreik.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonte, nå begynner du å forsvare deg på nesten samme hissige måten som paralell, savner du han så mye at du må ta etter hans oppførsel?

:D

MVH

Kenneth

edit: sorry folkens, jeg klarte ikke å la være. skal gi meg nå :D

skal ta det på pm neste gang.

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår