Pacmania Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 nå er det på tide å få saken ut av verden.. nok prat om ditt datt.. hvem som er teite, hvem som er smarte osv.. ta det i PM hvis dere føler for å krangle... nå er det på tide å bli venner og nyte bil interessen vår! :hug: Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 gåre det ikke ann å bare glemme hele greia da? altså var jo hans eget valg at han stakk, han måtte ikke bry seg om hva andre sa? han kunne gitt totalt faen.. men gjort er gjort og elg er elg, er det ikke sånn man sier? hehe 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Har lyst til å sitêre noe jeg synes passer inn i denne sammenheng, som en vakker blondine engang skrev: Hihihi.. Jeg liker hester og samler på servietter og synger. Jeg synes det er dumt med krig og politikk å sånt. Hvorfor kan ikke alle liksom bare bli venner? :D MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Det er for mange her som ikke er voksne nok til og forstå når nok er nok. Dette er IKKE stedet og krangle på. Tråden stenges som følge av dette. !!! 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg