tplassen Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Noen av dere som har et Corrado baksete å selge?? alt av interesse:) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Jeg har en hel corrado du kan få kjøpt av meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Fin Topic`?:rolleyes: Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 hehe, trenger bare baksetet jeg geth!:D ja, fin topic ja, den fenger i allefall:D oh yes!:) si fra da om noen der ute vil selge et baksete...gjør ingenting om det er litt fillete, skal trekkes opp uansett å fyres inn i en Golf:) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 ingen som har baksete å selge meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by Olav Vangsnes Jeg har en hel corrado du kan få kjøpt av meg :D tror jeg så bilen din i motorbørsen eller noe?? 195 000 ???? eller husker jeg veldig veldig veldig feil nå? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by vwgolf2 tror jeg så bilen din i motorbørsen eller noe?? 195 000 ???? eller husker jeg veldig veldig veldig feil nå? :eek: Er nok ikke umuli det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 sjekk med han her... veit han kjøpte skinn interiør som han har i corra nå... tror han tok vare på det gamle interiøret... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=508277 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg