ramtho Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 FIkk låne nfsu 2 av en kompis for en ukes tid tilbake nå la det inn og tenkte at jg skulle spille det med crack. Jeg finner crack til spillet, men alle de jeg finner gjør at spillet klikker når jeg skal kjøre race... Er det noen her som har funnet et crack som ikke gjør at spillet klikker??? Hvis kunne noen tenke seg å sende den til meg?? Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 jeg har liggende på ftpen min. sender deg addresse på pm 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Jeg vet om en crack... kjøp den i butikken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg