Gå til innhold

mantapanta : Opel Manta -

Ranger emnet

mantapanta

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var vi i gang igjen, henta delebil i går, en rustenmen rimelig heil ascona b

,må få rydda plass i garsjen, så begynner æ med å ta av forstilinga og sette over den andre...

er sikkert noen deler jeg ikke for brukt for på den ascona,en så hvis noen trenger noe, hyll ut =)

skal få tatt noen bilder av den og

Im lucky

manta power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff Manta!

Digger Manta ass, en av de bilene som er tøffe uansett.. Håper du få forstillinga i orden da... Jeg hadde blitt ganske sugen på å kjøre av å ha så feet bil stående i garasjen.. Stå på!!

takker =)

er nok a snø her nå så hadde ikke blitt noe kjøring uannsett men, rimelig klar for å få den ferdi jah :D

Im lucky

manta power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant kamera lå i gaarsjen, skal få lagt inn noen bilder av åssen det står til med den nå... tatt av innsug og venter på pakningsett til motoren. tatt av forstillinga, og begynnt på å demontere ledningsnettet...

DSC01243.jpg[/img]

DSC01251.jpg[/img]

ascona,en delebilen (dårlig bilde)

DSC01244.jpg[/img]

tok med noen bilder av de andre kjøretøyene jeg har stående å

den jeg kjører nå:

DSC01249.jpg[/img]

den jeg kjørte før:

DSC01250.jpg[/img]

4 hjulling æ holder på å pusse opp, bare få overhalt motoren, mojjo leketøy detDSC01255.jpg[/img]

Im lucky

manta power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har jeg lest gjennom 11 sider :)

Mye du har fått gjort !og flott blei det! :)

Digger deg for at du tok vare på en klassiker fra opel isteden for og vrake den etter uhellet.

skal følge med vidre m'm

Har du tenkt på kovertere motoren din til turbo.Jeg har sett turbo kitt til 2.2l :eddie

jeg synes du skal få 400 fargene på den ,det synes vertfall jeg er pent. 13 revolution felgene ble bra :) har du funnet noen breie dekk til felga??.tror det skal gå med 205/50-13.

mvh Christopher sæther :redxpoke

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider