MMORE Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Trodde ikke mine egne øyne da jeg så en RX8 på Romsås.... Værste slummen i Norge... Nekter å tro at eieren bor der... Den var rød og fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Ikke kall Romsås slummen! Jeg har akkurat flyttet dit for ca 1 år siden. For å si det sånn: Det er mer dritt og slum i sentrum av Oslo, der det liksom er "trendy" å bo! Og hvorfor kan ikke folk på Romsås kjøre fine, kule og dyre biler!? Selv om jeg har nok penger på til å kjøpe en dyr leilighet der det liksom ikke er slum, så er det ikke sikkert jeg liker å bo på slike steder! .... Og fin, kul og dyr bil har jeg jo.....:mad: :mad: :mad: Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Jeje, kan jo være tøffe biler overalt. Bilinteresserte folk finnes jo uansett om man er i Finnmark eller i Oslo :) Så en RX8 i Asker her om dagen. Lekker bil... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Sett den rx8'en ett par ganger jeg å, strøken :) Slum eller ikke så er det mye dritt som skjer der hvertfall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Så den idag og, tok ett bilde med mob'en med super kvalitet :rolleyes: Forøvrig sett det stå en 200sx der endel ganger også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 olsen: Slum eller ikke så er det mye dritt som skjer der hvertfall Jeg må bare protestere litt....;) Hva baserer du utsagnet ditt på? Rykter? Det er en grunn til at politistasjonen som lå her på Romsås ble flyttet til Stovner. De hadde for lite å gjøre! Ja, jeg vet at Romsås har rykte på seg for å være slum, og at det skjer mye dritt her. Dette kommer av at det var mye gjeng-oppgjør/skyting osv her på slutten av 80-tallet, begynnelsen av 90-tallet. Dette er langt i fra det som er her nå! God helg forresten:D Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by Lexus SportCross Jeg må bare protestere litt....;) Hva baserer du utsagnet ditt på? Rykter? Det er en grunn til at politistasjonen som lå her på Romsås ble flyttet til Stovner. De hadde for lite å gjøre! Ja, jeg vet at Romsås har rykte på seg for å være slum, og at det skjer mye dritt her. Dette kommer av at det var mye gjeng-oppgjør/skyting osv her på slutten av 80-tallet, begynnelsen av 90-tallet. Dette er langt i fra det som er her nå! God helg forresten:D Baserer vel stort sett utsagnet mitt på det siste halvåret hvor jeg har jobba med oppussing av Romsås Senter(samt det siste året mange andre i firmaet har jobba der) Baserer det også på vaktmesteren jeg har prata med som har jobba der i 30 år, folk som har jobbet på senteret en god stund, og andre som har holdt til lenge på romsås. Har også prata litt med purken som er innom ganske ofte, tror jeg kan stole på dem ;) Iløpet av byggetiden har det vel vært inbrudd og hærverk på senteret i snitt sånn ca hver helg, har blitt stjålet store mengder utstyr og siden senteret åpna for en drøy måned siden har det vært tre inbrudd hvor det har blitt tømt spilleautomater to av gangene og div hærverk. Sosialkontoret der har ikke ett snaut antall besøkende heller :p Såvidt jeg har hørt vil de fleste ha tilbake politistasjonen og hørte rykter om at det faktisk skulle bli stasjon der igjen (sikkert bare rykter det da) Ellers får du også ha en god helg ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 samma f. hvor det er hen vel?. Har sett minst 12 forsjellige rx 8 hittil. alle var like stygge og alle ble sett på den mest tvilsomme kanten av byen!.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Tsk Tsk, er jo en sånn her oppe og........ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by MMORE Trodde ikke mine egne øyne da jeg så en RX8 på Romsås.... Værste slummen i Norge... Nekter å tro at eieren bor der... Den var rød og fin. 1. Det du kaller slum er andres hjem, vis litt respekt for det. 2. Er en RX-8 virkelig så sjelden? Bare du bor i Oslo ser du en minst en gang i måneden.. Litt sjelden, men noen på veien nå! Altså hadde forstått begeistring for en EVO elns men kanskje det bare er meg som er litt fed-up av bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Tape-R samma f. hvor det er hen vel?. Har sett minst 12 forsjellige rx 8 hittil. alle var like stygge og alle ble sett på den mest tvilsomme kanten av byen!.... Sier gutten som kjører FORD.:D Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 døh. seriøst. jeg kanke finne NOE som er spesielt med den bilen fortsett fra det kvalme designet. RX7 Er nokk fortsatt den feteste av bilen ei den serien der. Rx8 er bare en jævli stygg trendbil. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Tape-R er alltid like sakelig :op Bor på Ammerud selv, ganske slum det også... poenget var ikke at RX8 er en skjelden bil, men hadde ikke forventa at det skulle stå en på Romsås. Og ja det er slum!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by MMORE Tape-R er alltid like sakelig :op Bor på Ammerud selv, ganske slum det også... poenget var ikke at RX8 er en skjelden bil, men hadde ikke forventa at det skulle stå en på Romsås. Og ja det er slum!!!!! Hvis poenget ikke var at RX8 er en sjelden bil, var poenget da å fremstille Romsås som slum??? Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 ja var vel det... Eller at sånne biler er skjeldne på Romsås... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg