Gå til innhold

Rx8

Ranger emnet

MMORE

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Originally posted by 2maz

ooo... Det er en sånn en der jeg bor og. Og den er gul med hengerfeste! Tipper dere ikke har sett en RX8 med en tilhenger med en sementblandemaskin og noen sementsekker på nei. Hah! :D

Den har jo 4 seter, den er jo familiebil så ekke så rart :D

Personlig har jeg verken kjøpt gul rx8, eller montert hengerfeste på den, men jaja.

Men den rødfargen der er sinnsykt nice :D gjett hvem som lakkerer bilen sin i den fargen da :D

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2maz

ooo... Det er en sånn en der jeg bor og. Og den er gul med hengerfeste! Tipper dere ikke har sett en RX8 med en tilhenger med en sementblandemaskin og noen sementsekker på nei. Hah! :D

Kunne banne på at den var rød jeg? eller?

Skal jo sant og sies at min humkommelse kan sammenlignes med undertegnet...:) Gullfiskhumkommelse.jpg

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

Tape-R er alltid like sakelig :op Bor på Ammerud selv, ganske slum det også... poenget var ikke at RX8 er en skjelden bil, men hadde ikke forventa at det skulle stå en på Romsås. Og ja det er slum!!!!!

ville heller ha bodd på Romsås en Sentrum ;)

dær nede er det mye piss.. men når du blir tørr bak øra så finner du ut at det finnes farligere plasser enn trappe oppgangen din !

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Urgolf

Kunne banne på at den var rød jeg? eller?

Skal jo sant og sies at min humkommelse kan sammenlignes med undertegnet...:) Gullfiskhumkommelse.jpg

Tro det eller ei, det finnes 2!!!

Historien bak det var visst at eier hadde sakt at han skulle ha allt ekstrautstyr. Og da kom jo det med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går en mørk blå RX8 hær jeg bor.. (en liten bygd utenfor Harstad i sør-troms).. er ¨vist en sykepleier som jobber på ett eldresenter som har importert den selv... er en nyyydeli blåfarge..

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel flere fetere og dyrer biler på romsås/stovner...mange s-klasser,e-klasser,m3,dyre audier...osv..og er heller ikke billig å bo her..og ja kriminaliteten er ett problem..men er på vei ned igjen..men ja..som en del sier..romsås er ikke det beste stedet å bo på i Groruddalen..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by Tape-R

døh. seriøst. jeg kanke finne NOE som er spesielt med den bilen fortsett fra det kvalme designet.

RX7 Er nokk fortsatt den feteste av bilen ei den serien der.

Rx8 er bare en jævli stygg trendbil.

Anbefaler deg å prøve en sånn en gang, du kommer til å elske den :) Det har jeg selv gjort..og jeg drømmer om den hver natt, faktisk!

Forøvrig liker jeg RX-8 bedre enn RX-7. Det som er spesielt med RX-8, er at det er EN HELT NY type sportsbil, som det ikke finnes makan til. Det er kanskje den mest dristigste modellen som kan kjøpes på markedet.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider