olufro Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Romsås ekke slum, men det er mye faenskap som skjer der. Det kan man ikke nekte på. Selv om det skjer mye dritt andre steder også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by Viking067 Tsk Tsk, er jo en sånn her oppe og........ ooo... Det er en sånn en der jeg bor og. Og den er gul med hengerfeste! Tipper dere ikke har sett en RX8 med en tilhenger med en sementblandemaskin og noen sementsekker på nei. Hah! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by 2maz ooo... Det er en sånn en der jeg bor og. Og den er gul med hengerfeste! Tipper dere ikke har sett en RX8 med en tilhenger med en sementblandemaskin og noen sementsekker på nei. Hah! :D Den har jo 4 seter, den er jo familiebil så ekke så rart :D Personlig har jeg verken kjøpt gul rx8, eller montert hengerfeste på den, men jaja. Men den rødfargen der er sinnsykt nice :D gjett hvem som lakkerer bilen sin i den fargen da :D Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by 2maz ooo... Det er en sånn en der jeg bor og. Og den er gul med hengerfeste! Tipper dere ikke har sett en RX8 med en tilhenger med en sementblandemaskin og noen sementsekker på nei. Hah! :D Kunne banne på at den var rød jeg? eller? Skal jo sant og sies at min humkommelse kan sammenlignes med undertegnet...:) Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by MMORE Tape-R er alltid like sakelig :op Bor på Ammerud selv, ganske slum det også... poenget var ikke at RX8 er en skjelden bil, men hadde ikke forventa at det skulle stå en på Romsås. Og ja det er slum!!!!! ville heller ha bodd på Romsås en Sentrum ;) dær nede er det mye piss.. men når du blir tørr bak øra så finner du ut at det finnes farligere plasser enn trappe oppgangen din ! Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Urgolf Kunne banne på at den var rød jeg? eller? Skal jo sant og sies at min humkommelse kan sammenlignes med undertegnet...:) Tro det eller ei, det finnes 2!!! Historien bak det var visst at eier hadde sakt at han skulle ha allt ekstrautstyr. Og da kom jo det med :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hmmm... hva handler denne tråden om?? :rolleyes: Hvor det er best å bo? eller om Rx8?? Ser en slik bil hver dag nå. Rx8 side om side med en sølvgrå Lightning... Pent pent :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 går en mørk blå RX8 hær jeg bor.. (en liten bygd utenfor Harstad i sør-troms).. er ¨vist en sykepleier som jobber på ett eldresenter som har importert den selv... er en nyyydeli blåfarge.. Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 er vel flere fetere og dyrer biler på romsås/stovner...mange s-klasser,e-klasser,m3,dyre audier...osv..og er heller ikke billig å bo her..og ja kriminaliteten er ett problem..men er på vei ned igjen..men ja..som en del sier..romsås er ikke det beste stedet å bo på i Groruddalen.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Tape-R døh. seriøst. jeg kanke finne NOE som er spesielt med den bilen fortsett fra det kvalme designet. RX7 Er nokk fortsatt den feteste av bilen ei den serien der. Rx8 er bare en jævli stygg trendbil. Anbefaler deg å prøve en sånn en gang, du kommer til å elske den :) Det har jeg selv gjort..og jeg drømmer om den hver natt, faktisk! Forøvrig liker jeg RX-8 bedre enn RX-7. Det som er spesielt med RX-8, er at det er EN HELT NY type sportsbil, som det ikke finnes makan til. Det er kanskje den mest dristigste modellen som kan kjøpes på markedet. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg