Gå til innhold

Hjelp med litt historikk???

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

Corradoen var nok til salgs i norge.. Men den var nok for dyr til at det var mange som kjøpte den.

 

Jeg er ikke enig med "prophets" - jeg mener at det ble solgt 3 corradoer nye i norge.. Det er bare et tall jeg har hørt fra en kamerat. Men jeg vet hvertfall om en rød G60 av tidlig modell, og en sølv VR6 94'mod. Den G60'en finnes fortsatt, mens VR6-en ble stjålet og slaktet for et års tid siden.. :(

 

Og prisen på corrado - det var vel i '93 eller '94 var ca 415000,- for grunnmodellen av en VR6!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Olav Vangsnes

Corradoen var nok til salgs i norge.. Men den var nok for dyr til at det var mange som kjøpte den.

 

Jeg er ikke enig med "prophets" - jeg mener at det ble solgt 3 corradoer nye i norge.. Det er bare et tall jeg har hørt fra en kamerat. Men jeg vet hvertfall om en rød G60 av tidlig modell, og en sølv VR6 94'mod. Den G60'en finnes fortsatt, mens VR6-en ble stjålet og slaktet for et års tid siden.. :(

 

Og prisen på corrado - det var vel i '93 eller '94 var ca 415000,- for grunnmodellen av en VR6!!!

 

Og ikke minst, Porsche 944 var biligere en Corrado VR6

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyyre biler! hvor finner dere ut slikt? kunne likt å vite hvor mye min 1990 Passat stv. GT G60 Syncro kosta da den var ny.

Kjør hardt , kjør stil

 

- `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD

x `90 Passat stv. GT G60 syncro

x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor

x `88 Opel Ascona C. 1,6s

x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikkje med 90 mod, men 93 kosta den 426 050,- uten ekstrautstyr. Faktisk en av de dyreste passatene som har vert..

 

Faktisk dyrere en VR6 Exlusive fra samme året..

 

Finner en del info om biler etter 1993 på finn.no teknisk data.

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår