Gå til innhold

Fått ned bilen til oslo nu....

Ranger emnet

Mr.X

Anbefalte innlegg

nei er jo ca 15år gammel..

Gikk gått når den gikk,men motorhavari satte en stopper for det.:D

Men nu står det en ny motor i den.

Har ikke så mye greir på dem rc bilan men man lærer så lenge man lever..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å investerer i nytt leketøy nå jeg :D

xxx4_bodyon.jpg

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

cool den.. Bensin eller bateri???

er det noen plasser på motoren det står vilken bensinmotor det er å hvor man finner data på motoren??

Losi XXX-4 er batteri.. el-bil.

Ang bilen din, ser du mangler manifold. Ser vel ut som et slags eksosanlegg der bakpå, så det er vel bare å slenge på en manifold og ei gummi eksoskobling?

Det pleier stå på siden av motorene hva det er for noe.

Er vel enten Evinrude eller OS hvis det er så gammel motor.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en 3.5ccm OS motor, må regne med at du har ca 0.8-1.2hk i den. Går sikkert rimelig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper det.. var den største og man fikk for ca 10år siden..

kosta vel en 1500 den gangen.. står ikke så mye på den, står os max rf på andresiden..

motoren har aldri vært startet en gang..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH.. Jeg vil ha RC-bil igjen.. spesielt nå som det har kommet en rc-bil-sjappe til by'n..:) Husker den første skikkelige bilen min, en Turbo Optima Mid fra Kyosho, med oljedempere, 4wd, aluchassie, fullt kulelagra osv.. den tålte faen meg ALT. Hadde den i 5-6 år, MINST, bytta stadig vekk noen deler her&der, men fikk aldri vedlikehold ellers.. uansett, solgte den for 1500 kr, og han som kjøpte den brukte ca 5 minutter på å totalvrake den.. Kjøpte så en BMW-sak, Yokomo YR-4, fikk ikkeno særlig greie på den, men den gikk bra når den gikk.. Uansett, kjipt å kjøre rc-bil aleine, nå har jeg bare en søt liten mini-z, BMW Z8 som jeg avogtil slædder rundt på gulvet mer.. urk.. vil ha gatebil, samtidig som at etpar andre kompiser kjøper det samme, DA hadde det blitt morro:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde nok vært fin med noen ekstra hjul til den..

har ikke noe greie på rc biler da jeg kjøpte den og 6måned etter gikk motoren til fans, kjøpte ny en fikk aldri satt den inn.. men må se om man ikke finer noen som kan hjelpe og få den i drift igjen til someren..:D

Litt dårlig med pengar da æ holder på og skal bygge en ny motor til GT-Ren nu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

Husker den første skikkelige bilen min, en Turbo Optima Mid fra Kyosho, med oljedempere, 4wd, aluchassie, fullt kulelagra osv.. den tålte faen meg ALT. Hadde den i 5-6 år, MINST, bytta stadig vekk noen deler her&der, men fikk aldri vedlikehold ellers.. uansett, solgte den for 1500 kr, og han som kjøpte den brukte ca 5 minutter på å totalvrake den.. Kjøpte så en BMW-sak, Yokomo YR-4, fikk ikkeno særlig greie på den, men den gikk bra når den gikk..

Optima Mid var en sweet bil, bra kjøreegenskaper, og med slipperclutch ganske grei å sette opp..

Driver å kjøper meg Losi XXX-4 nå, sitter bare å venter på å få den i posten nå :) Går vel ei ukes tid eller noe.

Morro med 4wd buggy. Aller mest moro er det jo å drive å bygge/lakkere/mekke, stille inn dempere og greier :)

MrX: tror den bilen din er en gammel Kyosho modell. RF motoren fra OS er en ganske grei motor, ca 1hk. Få deg en manifold og kjør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider