Gå til innhold

Fått ned bilen til oslo nu....

Ranger emnet

Mr.X

Anbefalte innlegg

Jasså?

Den holdt i hele 6mnd???

Er vel ny rekord for deg det!lol

Jeg får få i stand en av de 3 rc bila jg har på loftet, så får vi ta et race!!! blir jo lenge til vi får race på gata når begge bila våre står i biter.... :(

Kanskje vi skulle lage en GIS med de?

Getøway ind sandkassa!

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Mr.X. Si ifra når du skal fyre kjerra. Jeg har kjørt masse fuel før, og hvis du trenger noe hjelp med innstilling, etc, så kan vi sikkert ta en kveld.

Etter så lang tids lagring er det kanskje en ide å ta motoren ifra hverandre og sjekke den. Kjørte du med nitro-fuel når du satte den bort, og ikke satte den inn med olje, kan det være litt rust i lagre, etc..

Har en Mitsu Evo 1:8 "Landmax" rallybil (nei, det finns ikke 323 GT-R karrosseri;) ). Det er så fett å kjøre. Sladder er jo helt som på en virkelig bil, og du kan jo satse alt (-for du sitter jo ikke inni selv).

Vi burde tatt noen "freeze-meets" i løpet av Februar, og gassa litt RC-bil, eller hva? Noen rigger ett karrosseri i onkel-blå farger, oxo lager vi tidenes "kom-deg-unna" film med 20 meter høye hopp og 500 km/t (alt i skala selvsagt)

Banker jo den moped-kjøringa vi har sett hittil fra Sverige...:op

ciao

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Heisann.

Mr.X. Si ifra når du skal fyre kjerra. Jeg har kjørt masse fuel før, og hvis du trenger noe hjelp med innstilling, etc, så kan vi sikkert ta en kveld.

Etter så lang tids lagring er det kanskje en ide å ta motoren ifra hverandre og sjekke den. Kjørte du med nitro-fuel når du satte den bort, og ikke satte den inn med olje, kan det være litt rust i lagre, etc..

ciao

ja må nok ha litt hjelp til og få den til og funke..

Motoren som står i den har aldri vært startet..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er litt kult..

Sitter for tiden å setter sammen min kyosho pure ten alfa SUBARU IMPREZA 4WD... startet motoren under kjøkken vifta i sta... har fila litt på eksos annlegget med litt større utblåsning... fik høyere turtall..

Morsom bil, det er fett å stå på skøyte banen å ha 60-70kmt nedover langsiden å hå fet 4-hjuls sladd gjennom svingen... dette er leketøy for store gutter..

Det er smart å plukke fra hverandre hele motoren, jeg fant leiringer etter eksos ol. flere steder har ikke brukt den siden jeg hadde kysse-syken for to år siden... måtte jo ha noe å finne på i 2mnd, kjørte opp ca. 10l modell bensin..

Gleder meg til jeg får ny clutch til den...

MR.X: det er en butikk bak slottet som heter modellhobby el no... der får du garanter hjelp til bilen din...

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elvis

dette er litt kult..

Sitter for tiden å setter sammen min kyosho pure ten alfa SUBARU IMPREZA 4WD... startet motoren under kjøkken vifta i sta... har fila litt på eksos annlegget med litt større utblåsning... fik høyere turtall..

Morsom bil, det er fett å stå på skøyte banen å ha 60-70kmt nedover langsiden å hå fet 4-hjuls sladd gjennom svingen... dette er leketøy for store gutter..

Det er smart å plukke fra hverandre hele motoren, jeg fant leiringer etter eksos ol. flere steder har ikke brukt den siden jeg hadde kysse-syken for to år siden... måtte jo ha noe å finne på i 2mnd, kjørte opp ca. 10l modell bensin..

Gleder meg til jeg får ny clutch til den...

MR.X: det er en butikk bak slottet som heter modellhobby el no... der får du garanter hjelp til bilen din...

De gutta der er alt for glad i å selge deg nye deler, prøv også å ta en tur innom Smallsize nede ved Oslo Plaza, Cafe Con Bar.

.Net

Lenke til kommentar
Del på andre sider