Gt-xxx Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Er det noen som vet om toppen på gt-x`n kan settes på gt-r bunndelen? er litt usikker på om olje og vann kanalene stemmer overens.. tenkte også å sette over innsuget, dysene og ventilene fra gt-r motorn.. alle svar er goe! :D Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 hvis ikke jeg husker helt feil så er delenr like på gtx og gtr men det er lenge siden jeg satt og studerte gtx og gtr micro filmene så ring en mazda forhandler og spør og dele nr er like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by TurboHansen men det er lenge siden jeg satt og studerte gtx og gtr micro filmene så ring en mazda forhandler og spør og dele nr er like Hei. Da er det på tide å sette seg ned å pugge ! Jeg har komplett microfiche sett hjemme som du kan låne. Husk; Du er ute av (S-)VAG-hælvete nå :) Velkommen tilbake ! mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-xxx Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 flott flott! :D da kan jeg løpe å kjøpe! Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Da er det på tide å sette seg ned å pugge ! Jeg har komplett microfiche sett hjemme som du kan låne. Husk; Du er ute av (S-)VAG-hælvete nå :) Velkommen tilbake ! mvh jeg er FRIIIII:p takk takk hehe blir vel og studere rx7 film istedenfor tror jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg