Gå til innhold

Livredd biltyv tatt på fersken! Muahahahaha!

Ranger emnet

e-36 burnout

Anbefalte innlegg

Originally posted by psychoExtreme

trur eg hadde gitt f... i å ringt purken..heller ofra ei rute ,dratt han ut og kjørt dragrace/rally med han slepende etter bilen..

Indana Jones fikser det helt fint!!

Ja eg satt og tenkte på det... heller dratt han ut og utøvd såkalt "Street justice" :) Nye kampsporten... Så kan du slippe han fri, og ringe purken og anmelde innbrudd i bilen. Og du vet seff ikke hvem som har gjort det :) Får vel ruten igjen på forsikring og alt... hehe...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skulle vært min bil han hadde gjort innbrudd i......... jeg hadde ofra sideruta på bilen min får å grisebanke han, så kjørt han langt ut i sørkedalen får å dumpa han i snøen uten sko. slik at han kunne gått hjem i snøen....

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kostet meg fem øre å knuse et par kneskåler og mose trynet på ham nei! Ser liksom ikke for meg at han møter opp hos onkel og sier: "Vet du hva, skulle bare bryte meg inn i en bil her om dagen, og så fikk jeg juling"

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mortenf

Ser liksom ikke for meg at han møter opp hos onkel og sier: "Vet du hva, skulle bare bryte meg inn i en bil her om dagen, og så fikk jeg juling"

Akkurat det han hadde gjort, og endt opp med at du måtte betalt en mill i erstatning:rolleyes:

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Fikk meg en liten og god latter da jeg så dette på tekst tven her i sta. Men jeg tror jeg hadde knust ruta og "fortalt" han hva jeg mener om biltyveri!;)

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Akkurat det han hadde gjort, og endt opp med at du måtte betalt en mill i erstatning:rolleyes:

det hadde nok blitt ord mot ord...... hvem tror du mest på en biltyv eller en vanlig menige mann i gata

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider