ealoken Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Hallo folkens, lurer bare på om dere har en feit bil på NFSU2, har dere dette? så legg gjerne ut deres favoritt bil :) Hvor mye har der fått på drifting? ( en laaaaaang sladd altså ikke en hel bane ) Fått 110000 jeg :( erik:D :D :D Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Har Mustang med ingen styling har holdt den org. ikke noe fangere eller klistemerker kunn trimming og ny lakk med nye felger. Ingen anlegg kunn lyst sort soting,med fete rocket eksos rør. Har skiftet face liften for å si det sånn. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowpaz Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 kjører evo 7, med det nødvendige.. mest poeng i en sladd er ca 100000, men det var i en sånn downhill bane, med trafikk å sånt.. Siter volvoen`en skurer og går, men ny bil på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Toyota Supra med alle stage 3 updates.. Rekorden min ligger vel på rundt 70000 i en drift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Noen som har lyst til å nevne alle bilene som er med i NFSU2? Moore: Hvor mange prosent er du i spillet? eller hvor mange prosent er man når man får Stage 3 kit? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 48% Tenkte på Extreme oppgraderingene jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowpaz Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 hvor er det man ser hvor mange prosent man er kommet i spillet? Siter volvoen`en skurer og går, men ny bil på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Trykk på F4 når du er i career mode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 her er mine: brukte bare Evo'n og Impreza'n intil nylig. Mustangen og Supra'n ble ikke morro og drifte med før jeg tok reduce tire grip på bakhjula. den med kortstokk på sia husker jeg ikke hva heter (eclipse?) men den har jo 4wd, så den er som evo'n og impreza'n, bare litt mer motorsterk (og ikke så fin) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 åja, drifting husker jeg ikke helt hva beste sammenhengende er, men det er i allefall 6-sifra. på capital hill kan en jo nesten ligge i en heftig sladd ned hele banen. Noen som har bilde av Evo eller Impreza med "wide-body kit" eller hva det heter? Spillet mitt låser seg om jeg velger careér, så jeg bare lasta ned noen savegames fra nett så jeg fikk steg 3 tuning. Så kjører jeg bare Quick Race -> Drifting og bittelitt Drag. Klikker når jeg velger noe annet på Quick Race enn Drifting og Drag og... (Stabilt ja... :D ) Med andre ord, jeg får ikke sett hvordan disse "wide-body kit" tinga ser ut... :( Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 159200 her... ikke den vakreste bilen jeg kjørte akkurat da men...:p Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 hvilken bane, og hvilken bil er det der`? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Kjapt offtopic spm.. Jeg spiller PS2, og er på 67 eller 68%. har fått beskjed om at jeg er ferdig med spillet, men har ikke wide bodykit... hva skjer? det er ikke noe igjen! har kjørt hver eneste gate i spillet! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tebba Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Du må nå level 4 eller 5 i outrun for å får unlocka wide body kits. Og tipper du har amerikansk versjon, du kommer ikke mer en 60-70% ferdig med spillet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by classic hvilken bane, og hvilken bil er det der`? Husker ikke hvilken bane det er, men det er en sånn downforce bane...der du møter biler osv... Bilen er en Nissan Sentra Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg