*TKV* Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 siden er vel antakeligvis utgått og blitt brukt til andre bilder. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 så er det en 2 år gammel post og Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 tør jeg spørre hvor du fikk inspirasjonen din fra Las vegas coupe? hehe :D Var vel jeg som mekka den Eclipse'n med kortstokk på. Inspirasjon? Tja... Ble vel bare sånn. Lenge side jeg har spilt nå gitt. Hva heter nyeste og morsomste (jeg vil sladde mer) verson av Need for speed? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hehe ja det skjønte jeg.. lurte på hvor las vegas coupe hadde fått sin inspirasjon fra jeg.. Neeed for speed carbon er det nyeste du kan sladde med.. (eller du smører deg med en good del tålmodighet og venter på GT5 der er det drifting :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 PS3 og GT5 er på ønskelista, har jo kjøpt ny tv og surround anlegg for 35 løk ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg