Gå til innhold

rismoenbrosracing: prosjekt fiat 131 abarth

Ranger emnet

rismoenbrosracing

Anbefalte innlegg

Dere snakker om en mellomaksling som ikke er på plass. Det kan vel ikke være noe stort problem å får denne balansert og montert. Hadde dere tatt utgangspunkt i en volvoaksling, hadde det kun vært å kutte denne ned. For kraftig nok er den. Problemet er vel at dere ikke vil dra ut vogna på vinterføre. Da er det best at den står umontert så ikke dere faller for fristelsen. Det er jo ikke sikkert dette er noe utpreget vinterbil. En volvo hadde vært noe stivere å butte med, dermed unngå tatal katastrofe.

Selg kjærra og begynn med en volvo!!!!!!!!

Førjulshilsen fra volvoentusiaster!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 438
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selge en Abarth replika for å kjøpe volvo?

Håper da for guds skyld de ikke gjør det.

Hadde ikke vært morro å buttet med en så flott bil samme hvor mye den tåler da.

Dessuten går den "kjerra" utenpå alt av volvo iallefall.

Er nå min mening da, men nå skal vi ikke ødelegge denne kanontråden med usaklige innlegg heller. Håper på å se bilen på bane til sommeren.

Men oppdatering lengter jeg skikkelig etter nå gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais!

Beklager at vi er såpass dårlige til å oppdatere, er jo itte akkurat kjent for å så raske til det;)

Har jo skjedd litt etter sist gang vi la inn noe innlegg!

Dette har skjedd:

- mellomaksling på plass(med amerikanske kryss og grovt rør, hemsveist og balansert på augemål i pottislageret;)

- hydraulisk clutch på plass

- pedalboks på plass

- gasspedal med vaier på plass

- bygd om rør fra ic til innsug

Har vært lite aktivitet på grunn av at bruttern har stridd med eksamensforberedelser den siste måneden, i tillegg har han vært å "justert" subarun sin litt(sti kulelagerturbo, sti intercooler, sti dyser, sti bensinpumpe.Justert og benket hos autoconsult)

Håper å få gjort noe i jula

Å vi kommer ALDRI til å bytte ut abarthen med en volvo, men at vi kan ha volvo som neste prosjekt er noe helt annet;)

Ha en fortreffelig julefeiring:)

mvh Rismoen Bros

1986 audi coupe quattro, soon to be a sq

1977 fiat 131 abarth

2007 bmw e92 320d

2007 honda crv aero plus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais!

Beklager at vi er såpass dårlige til å oppdatere, er jo itte akkurat kjent for å så raske til det;)

Har jo skjedd litt etter sist gang vi la inn noe innlegg!

Dette har skjedd:

- mellomaksling på plass(med amerikanske kryss og grovt rør, hemsveist og balansert på augemål i pottislageret;)

- hydraulisk clutch på plass

- pedalboks på plass

- gasspedal med vaier på plass

- bygd om rør fra ic til innsug

Har vært lite aktivitet på grunn av at bruttern har stridd med eksamensforberedelser den siste måneden, i tillegg har han vært å "justert" subarun sin litt(sti kulelagerturbo, sti intercooler, sti dyser, sti bensinpumpe.Justert og benket hos autoconsult)

Håper å få gjort noe i jula

Å vi kommer ALDRI til å bytte ut abarthen med en volvo, men at vi kan ha volvo som neste prosjekt er noe helt annet;)

Ha en fortreffelig julefeiring:)

mvh Rismoen Bros

Åssen var det med effekt i subaru'n da? Er så grom den bilen deres...!:) Blir morro å se den på tverra på rudskogen/vålerbanen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Puh, lest meg gjennom tråden nå... Utrolig kul bil, så den på Rudskogen da jeg rulla forbi i GT'n.

Dette er en av de råeste og mest spesielle bilene her på forumet, tar gjerne en nærmere treff på den ved en senere anledning... (Gatebil eller no)

Stå på... :pray :pray :pray

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Etter å ha lest igjennom hele tråden, ord for ord,

bilde for bilde, sitter jeg igjen helt paff! Uten tvil et av de råeste prosjektene jeg

har sett på forumet! Seriøst rått bygg! Gleder meg til å se dere i neste sesong!

Lykke til videre, følger med denne!

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider