Gå til innhold

syncro??

Ranger emnet


guljetta

Anbefalte innlegg

Det er insykt mye jobb.

Du må kappe ut hele gulvet i bilen din for så å sveise inn gulvet fra en syncro.

Du må også skifte gear kasse å jeg anbelfaler også å skifte motor¨, for å få litt mere hk. Syncro stjeler nemelig hk. Pris tja si det. hvis du finner noen som vil jøre det for deg mådu regne med at det koster mere en det smaker.

Kjøp deg heller en org syncro.

Det blir langt biligre

Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo kit til vr6 koser ca 35000 - 40000 mener jeg å huske. Det som er dritt med det er at blir du stoppa med det så har du et seriøst problem. Er ikke bare å demonter det i en fei.

Hva slags interiør er det som sitter i den bilen nå da?

Hvor mye var det du endet opp med å gi for den da?

Har du forsikra den som VR6?

Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Team VR6

Turbo kit til vr6 koser ca 35000 - 40000 mener jeg å huske. Det som er dritt med det er at blir du stoppa med det så har du et seriøst problem. Er ikke bare å demonter det i en fei.

Hva slags interiør er det som sitter i den bilen nå da?

Hvor mye var det du endet opp med å gi for den da?

Har du forsikra den som VR6?

 

Det sitter corrado vr6 stoler foran og bak, men skal tte stoler foran til sommeren, men noen nye sparco stoler, som det er detaljer på i samme farge som bilen, så er det passat vr6 instrumenter og dashbord i den.. måtte ut med 87 for bilen, og jeg syntes ikke det var så jævelig overprisa, for jeg har sett på en del andre biler og vr6`ere og denna var skikkelig gjennomført bra bygd. så jeg tror ikke det var noe så veldig dårlig kjøp..

Har forsikra den som en vanelig jetta GT, men har fått veldig gode betingelser, siden jeg har forsikringa i jernbanen bank og forsikring. Har mulighet til å få turbo kit ferdig til 25000, og det syntes jeg ikke er så fæl pris, men det blir vel dyrere når ting begynner å gå i stykker når det blir for mye hester....

dont race if you cant win.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nytt til den prisen.. etter hva jeg har forstått da.., kan lade 0.8 da, men 0.6 er nok det ideelle å lade. det er ikke noe som må gjøres med motor, men man burde jo ha bremser i allefall til å stoppe... Skal få lagt ut bilder av bilen om kort stund... men veit du om noen annen trimmeing enn eksos og filter som ikke er så kostbart?? og hvordan bil kjører du da???? det skal være kit som man bare "setter på"

dont race if you cant win.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår