guljetta Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 noen som vet hvor stort inngrep det er og bygge om en jetta til syncro?? og sånn ca. hva det vil koste å gjøre det? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Det er insykt mye jobb. Du må kappe ut hele gulvet i bilen din for så å sveise inn gulvet fra en syncro. Du må også skifte gear kasse å jeg anbelfaler også å skifte motor¨, for å få litt mere hk. Syncro stjeler nemelig hk. Pris tja si det. hvis du finner noen som vil jøre det for deg mådu regne med at det koster mere en det smaker. Kjøp deg heller en org syncro. Det blir langt biligre Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 det er en ombygd jetta, har vr6 motor, g60 bremser og understell, vr6 interiør og masse mer.. det er lixsom bare syncro som mangler for å få en værst gatebil... veit at det koster, men hadde vært sinnsykt kult å fått gjort det da...:D Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Å det det er den gule jetta`n med vr6 he he. lenge si jeg har sett den nå. Du har nettopp kjøpt den ikke sant? Bor du i lørenskog? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 hatt den et par måneder nå.. bor på lørenskog ja...har hørt at man får turbokit til vr6 også... veit du sånn ca. hva prisen ligger på der? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Turbo kit til vr6 koser ca 35000 - 40000 mener jeg å huske. Det som er dritt med det er at blir du stoppa med det så har du et seriøst problem. Er ikke bare å demonter det i en fei. Hva slags interiør er det som sitter i den bilen nå da? Hvor mye var det du endet opp med å gi for den da? Har du forsikra den som VR6? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Team VR6 Turbo kit til vr6 koser ca 35000 - 40000 mener jeg å huske. Det som er dritt med det er at blir du stoppa med det så har du et seriøst problem. Er ikke bare å demonter det i en fei. Hva slags interiør er det som sitter i den bilen nå da? Hvor mye var det du endet opp med å gi for den da? Har du forsikra den som VR6? Det sitter corrado vr6 stoler foran og bak, men skal tte stoler foran til sommeren, men noen nye sparco stoler, som det er detaljer på i samme farge som bilen, så er det passat vr6 instrumenter og dashbord i den.. måtte ut med 87 for bilen, og jeg syntes ikke det var så jævelig overprisa, for jeg har sett på en del andre biler og vr6`ere og denna var skikkelig gjennomført bra bygd. så jeg tror ikke det var noe så veldig dårlig kjøp.. Har forsikra den som en vanelig jetta GT, men har fått veldig gode betingelser, siden jeg har forsikringa i jernbanen bank og forsikring. Har mulighet til å få turbo kit ferdig til 25000, og det syntes jeg ikke er så fæl pris, men det blir vel dyrere når ting begynner å gå i stykker når det blir for mye hester.... Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Hva er det for turbo da? er det et kit? Nytt eller brukt? Veit du hva det kommer til å lade? Er det kunn monteringa av kitet eller er det med det som må gjøres i motoren å? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 har du noen bilder av bilen? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 det er nytt til den prisen.. etter hva jeg har forstått da.., kan lade 0.8 da, men 0.6 er nok det ideelle å lade. det er ikke noe som må gjøres med motor, men man burde jo ha bremser i allefall til å stoppe... Skal få lagt ut bilder av bilen om kort stund... men veit du om noen annen trimmeing enn eksos og filter som ikke er så kostbart?? og hvordan bil kjører du da???? det skal være kit som man bare "setter på" Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Du må jo få lavere komp i motoren mere bensin. Så må du dreie ned stemplene i motoren. Hva regner du med å få av hester med turbo da? Hva slags kit er det? Hvor kommer det fra? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Aner ikke hva man får ut av turboen, og den kommer fra et sted i tysklan, hørte det bare av en kamerat som jobber med vw/audi.. skal høre med han og få mer spesific info om det... men hva kjører du?? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Sjekk innboksen din Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Går jettan godt med VR6? Har en kompis med gul jetta g60, den går noe sykt. Han vil også bygge syncro om det går, men tror ikke det blir siden det er så mye arbeid. Skal du på gatebil vålerbanen? Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Vr6 går bra den ja. Har ikke blitt fra kjørt av en G60 ennå. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg