GolfG60Syncro Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Vi selger snart turbokits til VR6. Litt varierende priser etter om det er 2,8 eller 2,9 VR6, men det kommer 2 bolt on kits til 2,8'er på hhv 245 og 305hk med Garret hybrider..... Havner mellom 25 og 40 lapper ettersom.... Kommer og kits til G60. Alle kits vil være bolt on med manifolder, downpipe, chip, slanger, rør, BOV, IC det hele.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by Mads` Går jettan godt med VR6? Har en kompis med gul jetta g60, den går noe sykt. Han vil også bygge syncro om det går, men tror ikke det blir siden det er så mye arbeid. Skal du på gatebil vålerbanen? Går godt med vr6 ja.. skal nok en tur på våler til våren ja.. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 har du sjekket innboks? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Om du skal ha syncro i vr6en så ligger det på ca 25.000 i deler og ca 25.000 i arbeid. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Er det kunn for syncro delene eller med sveising av gulvet også Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Fikk beskjed om 50 lapper da var alt klart på golfen min. Men så langt kom jo aldri den. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Skrur du mye bil selv? Bruker du bilen nå? møtte en gul jetta her om dagen. Var det deg? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by Team VR6 Skrur du mye bil selv? Bruker du bilen nå? møtte en gul jetta her om dagen. Var det deg? Bruker bilen daglig.. skrur en del selv.. har en del folk som jeg kjenner som skrur å... kan ha vært meg du møtte.. hvor var det da?? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Vi selger snart turbokits til VR6. Litt varierende priser etter om det er 2,8 eller 2,9 VR6, men det kommer 2 bolt on kits til 2,8'er på hhv 245 og 305hk med Garret hybrider..... Havner mellom 25 og 40 lapper ettersom.... Kommer og kits til G60. Alle kits vil være bolt on med manifolder, downpipe, chip, slanger, rør, BOV, IC det hele.... [/QUO er det chip i alle vr6 motorene?? hva er pris?? og hvor mye effektøkning snakker vi om??? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Jeg har en hjerne til vr6 2.8 med chip til salgs om dui er int. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Team VR6 Jeg har en hjerne til vr6 2.8 med chip til salgs om dui er int. er av interesse det... hva er effektøkninga da? og hvor mye skal du ha for den??? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Jeg hadde tenkt meg 3000 for den mot at jeg får org hjernen din. Den skal vist gi 19 hk og 20 nm Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Det er jo litt forskjellige hjerner ute og går på VR6 og. Etter hvilket tenningssystem osv. Ikke automatikk i at de passer overens. Chippene på VR6 gir ikke all verdens, det er jo tross alt en sugemotor. 12-15hk og 20Nm + hvis motoren er fin i formen. Kommer jo litt an på om det er 2,8 eller 2,9 og... Våre chips koster mellom 2000 og 2750, jo eldre motor jo billigere. Har og tilgang på manifolder som henter 10hk+ og 30-40Nm. Noen skritt foran Supersprint vel... Tyskerne bruker disse på bane med VR6... Men det koster jo og... Sliter litt med nettsidene men dette kommer opp snart. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg