Gå til innhold

K: Interiør helst skinn

Ranger emnet

Rallye

Anbefalte innlegg

Har skinn interiør i bilen min nå, men blir lenge til jeg kan kjøre den igjen, da den trenger noen hundre timer stell så det er forsåvidt til salgs for den rette pengen. Er hentet av meg selv i ingolstadt, meget helt og pent, kan selfølgelig sees og sittes i i stavanger. Dørtrekka har jeg lyst å ha selv da, men alt kan selges for rett sum penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Team VR6

Om al går som jeg håper så har jeg et svart skinn interiør til salg.

Det er fra golf 3 men til passa golf 2.

Det er uten dør sider også mangler nakkstøttene bak.

Pris blir 7000 om alt klaffer.

7000 er veldig dyrt ut uten dørsider inkl..

da bør de ver SUPER strøkne.. men for meg er det nok neppe aktuelt til den prisen.

da du kan få et feks TT interiør til samme pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Team VR6

Okey hvor for du tak i tt int til den prisen da?

Ikke så lenge siden jeg komm over ett til 7000kr en i distriktet som skulle bygge om en tt til rally bil da solgte han hele interiøret til kr 7000kr dvs budene begynte på kr 5000..

vet at det er billig for et TT interiør men det er ganske mangen som opperer med blod priser..

har ikke noe imot å betale penger for noe som er i god stand..

men det er veldig mangen som krever veldig mye for noe som kansje er veldig slitt..

feks hos den lokale hoggeren ble det nettopp solgt et country skinn interiør til 5000kr.. men der var jeg for sent ute..

det var kompl med alt..

Men jeg sier ikke at du ikke klarer få det for interiøret altså ;)

men jeg er ikke interesert i å betale så mye for et sett med stoler kun..

Lenke til kommentar
Del på andre sider