Schlasken Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 lurer på om noen har bilder av biler med fete rødfarger?? gjerne med lakk-koder også ;) hvis ikke jeg finner noen bedre så blir det nok denne fargen Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Schlasken lurer på om noen har bilder av biler med fete rødfarger?? gjerne med lakk-koder også ;) hvis ikke jeg finner noen bedre så blir det nok denne fargen Den der var ikke så værst da.. Men, hva med en litt mørkere rød? Sånn vinrød lignenede? Med noe perlemor effekt eller noe. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Electric Red / Lazer Red Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Marsrot :D haha Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Fargen på bilen min er noe mørkere enn den NSX`en. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Eller hva med denne? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by famir Fargen på bilen min er noe mørkere enn den NSX`en. hvilken NSX? det er en 200sx det der :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Dette har jeg lenge hatt lyst til å si: Signalrød er ludderfarge! Fargen på bilen til Famir er mye, mye finere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by Schlasken hvilken NSX? det er en 200sx det der :D Det er sant! :D Synes den ligna på en NSX i farta jeg... hehe. Trøtt om morgenen desverre. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Dette har jeg lenge hatt lyst til å si: Signalrød er ludderfarge! Fargen på bilen til Famir er mye, mye finere. Er enig i det med lys rødfarge. Er så vanlig, uten metallic og helt signalrød. Liker ikke den fargen i det hele tatt. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 lp3g tror j lakk-koden er . Likte ikke rødt før jeg kjøpte den men synes fargen er sinnsykt fin. Lyser opp noe inn i h...... :D Både på vinteren og sommeren. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by Schlasken lurer på om noen har bilder av biler med fete rødfarger?? gjerne med lakk-koder også ;) hvis ikke jeg finner noen bedre så blir det nok denne fargen style en sx så den ser ut som en mr2 fra den vinkelen... ikke dum han gitt :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 VW har en farge som heter CBY og er mørk rød perlemor metallic,eller.no... har lakkert el-gitaren min i den farge.. veldig pen farge :) har dessverre ikke.no bilde.. men hvis du drar til et lakkverksted så har de jo vanligvis sånne fargekart-ting... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 På denne tråden har jeg lagt ut ett fint bilde av en rød CRX, candy/kamelon sak. Men et var vel ikke det du tenkte på? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=6118&perpage=15&pagenumber=2 Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Når dere hører kvitrelyder fra en løpsbil, så er nok det fordi de kjører med denne injectoren. :) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg