Svenn-Are Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 heisann, det er en kar som skal selge en 244 85 modell som er klar for huggern, men det er noen grom deler på den. eksempel: B230FT med chip som skule klare 240hk decarbon dempere 40mm senkesett, superflex foringer under hele bilen og tusenmetere. Han skal ha 23500kr for dette. er dette verdt så mye eller bør jeg lette etter dedelene ett annet sted??? Alle synspunkter tas imot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Svenn-Are heisann, det er en kar som skal selge en 244 85 modell som er klar for huggern, men det er noen grom deler på den. eksempel: B230FT med chip som skule klare 240hk decarbon dempere 40mm senkesett, superflex foringer under hele bilen og tusenmetere. Han skal ha 23500kr for dette. er dette verdt så mye eller bør jeg lette etter dedelene ett annet sted??? Alle synspunkter tas imot Med bare chip så tipper jeg det IKKE er over 200hk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 nei jeg vet ikke helt jeg det kan jo bare være noe han sier, men det er vel noe sport filter og 2,5" eksos. men hvor mye vile du ha gitt for det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Svenn-Are nei jeg vet ikke helt jeg det kan jo bare være noe han sier, men det er vel noe sport filter og 2,5" eksos. men hvor mye vile du ha gitt for det da? Vet ikke... Allt avhengier om delene er i god stand.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 vis delene er i god stand er det vel en bra pris med 23 000 Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Syntes det hørtes mye ut jeg...men er allt tipp topp så er det bedre å betale litt i overkant å få noe som holder og som du er fornøyd med, enn noe som skrnagler og går og du må¨trøble med hele tida..:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Svenn-Are heisann, det er en kar som skal selge en 244 85 modell som er klar for huggern, men det er noen grom deler på den. eksempel: B230FT med chip som skule klare 240hk decarbon dempere 40mm senkesett, superflex foringer under hele bilen og tusenmetere. Han skal ha 23500kr for dette. er dette verdt så mye eller bør jeg lette etter dedelene ett annet sted??? Alle synspunkter tas imot Du kan få en B230FT til 8000-15000,- og en Chip til ikke rare pengen. Så hvis bilen er huggeklar så syntes jeg det er dyrt for det understellet.... Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Svært så mange som lurer på denne da? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=25586&highlight=244 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg