Elanzer Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 begyner å bli rimeleg forbanna her nå... hvordan får man ut instrumenthuset fra dasjbordet? har demontert det som skulle demonteres trodde eg :mad: det henger bare i ledningene nå tror eg :mad: er hvertfall helt løst... men får ikke dratt det langt nok ut til å koble de av... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Du må ta av speedometerwiren fra girkassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 eg sette speedman på saken :D det var eit lite "hull" fra under siden og opp bak huset, og derfra klarte han å koble ut kablene og wiren :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg