Hansy Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Jeg er nå ferdig me Volvo S40en min,her er altså resultatet. Jeg ser at det er noen små feil,men som jeg har sagt mange mange mange ganger så er jeg nybegynner,feil jeg ser:Bakasje lokket (eller hva det nå heter) er dårlig tegna,fordi den forrige spoilerne måtte bort!over Fram ruta og panseret er det en brun stripe,fordi jeg klarte på et vis å dra bilen ned,bare lakken altså,også ser jeg feilen med bakspoleren at den ikke går helt ut til hjulet. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 ble pen den:) men bedre topic *kremt* Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 joa, bedre topic hadde gjort seg. litt mye blur her og der, synes ikke fangerene passer eller sitter som de skal...er noe heelt feil med de felgene, eller bremsene...hm. vingen din er rammeskeiv!! jobbejobbe:D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 bakfangeren er uklar, det er baklyset og framfangeren oxo. Felgene er feil, også vingen :P kanskje en annen farge? ellers greit.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 haha.. det du egentlig sier da er at alt det han har gjort er stygt:P hehe er forsåvidt enig da.. prøv å være litt mer nøyaktig når du kliipper ut neste gang, Mr 156 X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Var jo litt tøff den.. for å kritisere så kan det være en ide kanskje å være litt nøyere når du klipper.. men synes den ble cool uansett:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 ja, er vel d j skal fram til.. menne man forbedrer seg etter hver gang :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg