Baldrick Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Klassiske Recaro stoler nylig trekt om i svart skinn, itillegg er all stopping ny. Arbeidet er meget profesjonelt utført i Lithauen! Brukt ca 5 timer etter jeg fikk de igjen dvs helt som nytt!! Flere bilder her El Recaro understell til Golf 1/2 kan følge med. Selges h.b. evt byttes/delbetaling i hjemmestereo/kino, aktiv sub, projektor, LCD monitor (helst med TV monitor) Xbox... eller annet. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 bytte mot ein ny x-box eller brukt gamecube med spill???:):):):):):):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by jettamaster bytte mot ein ny x-box eller brukt gamecube med spill???:):):):):):):) Bare til å betale nok imellom det så kan vi alltids det ;) Arbeidet som er utført på stolene koster 7000 kroner (itillegg kommer selvsagt selve stolene). Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hei! Jeg har en helt ny og ubrukt Xbox med 7 spill og ekstra håndkontroll! Mente jeg hadde to så jeg skal lete litt mer! Ikke noe er brukt da jeg skulle ha det i bilen min men slik har det ikke blitt! Spillene er Group S Challenge, gotham racing 2, rainbow six 3, halo, midtown madness 3, toca race driver og sega gt 2002! Du får si ifra hvis det skulle være av interesse! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Kommer selvsagt ann på hva du betaler imellom det, gir ikke all verdens for noe slikt og spill har jeg egentlig null bruk for da det lastes gratis ned fra nettet ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 girrei xbox jeg. Får med 3spill også Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Fortsatt til salgs.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Stolene har "vippefunksjon" slik at de kan brukes i 2 dørs bil... er bare ikke laget hull i skinnet til hendel. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Selges til h.b.o. 5000, siste frist for bud er julafta! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 SOLGT Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg