Gå til innhold

Fra bmw til honda

sibba

Anbefalte innlegg

Har en 1992 modell 325 e36, men har hatt litt girkasse trøbbel me den og er generelt redd for fremtidige verkstedregninger. Har funnet ut at jeg burde finne meg en nyere,mer driftsikker bil og ikke så sinnsykt tørst på bensin. Har funnet meg en civic som ser fin ut. Er en 1998 civic coupe 16 liter. Er dette noe bil? Er vant me bmwer med skinninteriør, herlig sekser og det meste av utstyr. Hvordan er motoren? Ser den går på 10 blank til 100. Bilen er kjørt 60000km og pleier det å være noe dill med disse modellene. Var mye spørsmål her, men takker for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sibba

Har en 1992 modell 325 e36, men har hatt litt girkasse trøbbel me den og er generelt redd for fremtidige verkstedregninger. Har funnet ut at jeg burde finne meg en nyere,mer driftsikker bil og ikke så sinnsykt tørst på bensin. Har funnet meg en civic som ser fin ut. Er en 1998 civic coupe 16 liter. Er dette noe bil? Er vant me bmwer med skinninteriør, herlig sekser og det meste av utstyr. Hvordan er motoren? Ser den går på 10 blank til 100. Bilen er kjørt 60000km og pleier det å være noe dill med disse modellene. Var mye spørsmål her, men takker for alle svar

16 liter? hørtes jo mye ut på en sånn bil :)

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sibba

Trenger vell ikke å være einstein for å finne ut at det skulle være 1,6 liter :)

Er vel en 1.6 16v Sohc motor på 125hk, går nok i mange år til den hvis den blir behandlet pent. Men ytelse er vel ikke akkurat på nivå med en 325 da... ;)

Er vel neppe like mye utstyr på denne heller som på en 325, men har du sett denne da?

http://www.nippon.no/ex/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Hvorfor ikke kjøpe 1,6 vtec med 160 hk? Da kan den overgå bmw 325' en :) Eneste minuset er ikke rust i hjulbuer men rust på bakskjermer, oppe ved feste til bakfanger og nede ved skjørtene. Dette er gode og meget driftsikre biler. På med k&n filter så hører du vtec brølet ved 5700 rpm :)

- Civic VTi Pirates black Pearl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider