Jens Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Wishmaster noen som har bildene? Dessverre ikke på PC. Sabla morsomme bilder, blant annet når han kommer i sladd med en dame med champis stående ut av soltaket :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by daho Pluss at du ikke kan komprimere vann, så du får høyere kompresjon. Gjett om du blir å få deg en overraskelse når du regner ut ganske nøyaktig hvor mye vann (volum) som er med inn i sylinderen. Det korte sammendraget er at mengden er knøttliten og ikke i nærheten av å øke kompresjonen selv det aller minste grann. Vanninnprøytningens funksjon er utelukkende å kjøle ned innsugslufta, kanalene i toppen, ventilene og forbrenningskammeret (med andre ord: for å få bukt med tenningsbanken/pre-ignition/detonasjonsproblemet man alltid vil ha i en overladet motor i større eller mindre grad). Og så fjerner vannet (les: dampen/tåken) også karbonoppbygginger/avleiringer som holder på varmen og leder til banking/detonasjon/pre-ignition. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hvilket nummer og år var det dette var i Drive? Er det noen som vet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
revenroger Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Han kjenner jeg, var i England sammen med han for noen år siden, da kjørte vi em italiensk 4 hjulstrekker av merke Magnum.. den bilen hadde også cosworth motor, noe som gjorde turen rimelig.. vel.. kvalmende.. 5m over bakken med 400hk og full gass.. gyng gyng..At mannen er spik spenna er det ingen tvil om, han var den første til å gi meg våte underbukser ( i 1997 ) da jeg dristet meg til å si= Cosworth er vel ingenting mot en M5... det som skjedde da var at godeste Vidar kastet meg inn i bilen sin(en sierra Coswort) sa: se te hælvete å ta på dæ belte.. gjorde slik han sa og turen startet med hjulspinn og banning på nordnorsk.. Kursen ble satt møt biltilsynet i oslo( fra gladengveien ) han tok det rimelig rolig opp til avkjøring brobekkveien, men så tok livet og passerte revy.. sidelengs opp brobekkveien til avkjøring mot økern.. 2dre gear ut i akselarasjonsfelt..3 gear forbi biltilsyn 4de rett etter,5 ( over 200..laaangt over)gear la mentalpasienten inn leenge før første høyre og statoil, i den høyresvingen gearte han ned til 4 (160-180km/t)og holdt fullt under økernlokket med oljedamp og dekk røyk inni og utenpå bilen( det var her underbuksene mine byttet farve) gearer til 3de etter v sving og holder fullt i neste høyre og forbi volvo bygget.. ser så på meg og sier: og ka meine du nå om de der beæmvean??.. joda.. mente vel heller noe om gale menn i ford. fikk fri resten av dagen når sjefen så meg. He he Typisk vidar :) jeg kjøpte Merca hos Vidar... Roger Narvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Gratulerer med dagens bump! Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 greit med den dumpen :) hadde ikke lest denne Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.