Gå til innhold

Faen det er like før jeg kjøper en "Super styler" !!

Ranger emnet

Gringo

Anbefalte innlegg

pjpeg&servicename=nn4it_tvshop

" Super Styler

Løs dine hårproblemer på et enkelt og raskt vis med Super Styler!

Uansett om håret ditt er krøllete, tykt, statisk, eller livløst, så gir den utrolige, roterende superstyleren håret ditt et helt nytt utseende. Men har du ikke et hårstrå igjen på huet, så bestill vår effektive Hydro Wax isteden, rengjør issen effektivt uten flekker eller skjolder!"

gif&servicename=nn4it_tvshop

Gringo, du får ikke lov til å se på TV Shop lenger, det er ikke bra for hjernen. Den kan smelte og renne ned på gølvet!

Da er for øvrig Quick'n Brite god å ha. Rengjør absolutt alt.

pjpeg&servicename=nn4it_tvshop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller kan ikke se på tv-shop uten å få lyst på de fabelaktige produktene de selger. De treningsaparatene f.eks. hehe

3 min hver dag gjør deg fin og slank, Jess. *ringe*

hehehe

Jeg har faktisk en sånn Super Slicer hehe, men den ble kjøpt utenfor Futura av en sånn selger som stod der. Har vel brukt den kansje 6 ganger på like mange år :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. hvor får dere alt fra??

men husker dere sauba kauba pillow??

Den puta med frø inni... mutters kjøpte den, faen heller... har aldri hatt så vondt i nakken dagen etter før...

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider