dyngman Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 hallao Sitter her og lurer på om noen har noen erfaringer eller vet noe om politiets rettigheter angående inndragelse av lappen. For 3mnder siden den 7.Aug mistet jeg lappen som følge av en kollisjon jeg var innbladet i og fikk da spørsmålet om jeg godtok inndragelsen noe jeg svarte nei på da og etter 3uker fikk jeg tilbake lappen men fikk da til svar av politiet at de hadde tenkt å kreve den tilbake via retten og at jeg ville være heldig visst jeg fikk beholde lappen i 3uker før de tok den inn igjen. Jaja tenkte jeg og ventet bare på at de skulle kreve den tilbake,men har ennå ikke hørt noe fra politet ang. saken og lurer da på om politiet har noen frist på seg til å kreve den inn igjen?eller er det slik at jeg risikerer å bli kontaktet f.eks i februar fordi de skal ha lappen inndratt igjen eller har de noen regler som sier noe om dette?:confused: :confused: takker på forhånd for svar yodude Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Jeg har hørt at hvis det tar over en måned fra du hører noen,og du fortsatt har lappen,så er saken henlagt.. Vet jo ikke om dette stemmer,men er sikkert noen som er 100% sikker her inne.. Tviler på at de kan komme nå,3mnd etter å ta fra deg kortet.. Stå på ditt,uansett hva de sier! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Jeg har hørt at hvis det tar over en måned fra du hører noen,og du fortsatt har lappen,så er saken henlagt.. Vet jo ikke om dette stemmer,men er sikkert noen som er 100% sikker her inne.. Tviler på at de kan komme nå,3mnd etter å ta fra deg kortet.. Stå på ditt,uansett hva de sier! yeah satser på at de har henlagt saken jeg syntes bare det er jævla rart at jeg ikke har hørt noe fra de ang.noe med saken har liksom ikke fått bot eller noe så jeg vet ikke helt hva som skjer,men kan jo selvfølgelig være at de bare prøvde seg på et eller annet men det er ikke godt å si.Men uansett hadde vært fint om noen hadde visst noe mer om akkurat det med om politiet har lov til å ta seg tilrette akkurat slik de vil eller om det er noen regler som sier et aller annet om dette. Men uansett takk for svaret får bare satse på at de har henlagt hele saken,men skal man da få beskjed om det eller får man ikke det??:rolleyes: Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Jeg vil tro man skal få beskjed ja,men slik situasjonen din er,så ville jeg holdt meg langt unna Politikontorene,hadde ikke oppsøkt de for å spørre ut om situasjonen for å si det slik.. Men du kan få en kompis,eller noe sånt til å dra ned å spørre litt spørsmål .. Er sikkert noen som kommer innom og har vært borti noe av det samma.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Ting tar tid.. De kan nok fortsatt ta lappen din hvis de hadde grunnlag for det i utgangspungtet.. :) Men det blir vell etter en rettssak? Er ikke 100% sikker jeg heller :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Har en kopis som har blitt utsatt for akkurat det samma. Og han sa at de måtte levere saken inn for en jurist innen 3 eller 4 uker, er ikke helt sikker. Ellers måtte du få igjen lappen om de har tatt den, og de kunne ikke ta den fra deg igjen som i ditt tilfelle. Kansje iike så lurt å gå inn til dem å minne dem på saken, og risikere å miste den allikevel. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg