krusty Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Noen her som har erfaring med å trekke om dasjbord og lignende? Noen bilder? Fremgangsmåte? Vanskelig å få pent osv? Noen steder de tar på seg slike jobber? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Bump!! Fikk høre i dag at du får noe sånt på spray flaske? Stemmer dette? Tenker på samme som er på bildet av det 242 prosjektet på prosjektforumet.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 de gjør jo slik på rallybiler osv for å ikke bli blenda av at sola skinner i dash bordet.. Det blir jo godkjent! Det er jo en hvis forskjell på langhåra teddyfor og vanlig da!!! Og desuten, så er jo brannfaren i en russebil generelt større enn hva en pyroman med jerrykanne er da!!! Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Mener ikke sånn teddy greier da.. tenker på det andre.. noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt det? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 stoffet som er på mocca ratt feks? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Ja på en måte.. Ser nesten ut som semska skinn eller noe.. http://web.telia.com/~u53105323/242GT-79/DSCN1101.JPG Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Men dette du linker til er vel en her inne som har,så må da være mulig å få tak i han? Er det ikke i den Neon'n den dashen sitter,feteste Neon'en i Norge.. Men de bruker elektrisitet og noe "støv" av noe slag for å fikse dette? Er ei i Sverige som driver med dette,husker ikke adressa dit lengre,men det er det sikkert noen her som gjør? Edit: Sorry,ser jo nå at det er en Volvo dette sitter i.. Herregud,burde skjemmes,så ikke så hardt på bildet i sta.. well Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Tror det er "flokking" du sikter til. Var veldig populært i bilstereobiler på tidlig 90 tall. Strandberg i porsgrunn hadde slikt utstyr, mulig de fortsatt har det. Jeg har kledd dashen min med recaro stoff, du kan se hordan det ser ut på http://www.cardomain.com/id/magnatneon Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Det ser sinsykt fint ut.. Har du gjort dette selv? Vanskelig å trekke uten å få krøller/bretter? Hvordan var fremgangsmåten? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg