Gå til innhold

Motorvarmer ?

Ranger emnet

HiiP

Anbefalte innlegg

Originally posted by Delta

Kjøp heller bensin/dieselvarmer fra Eberspacher/Webasto

Da slipper du å tenke på strøm og du får høyere tempratur i kjølevesken.

En liten prisforskjell er det vel snakk om her, men jeg for min del ville nok hatt Bensinvarmer.................

P.S

Koster ikke det ca15000kr eller noe a???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at det er noe problem å ha motorvarmeren i over lengre tid, har funket fint på mine biler (hybel gratis strøm 16 timer i døgnet med motorvarmer, dette er noen år siden på en Golf 1 GTI)

Må huske å ha på motorvarmeren i kveld hadde glemt det i går, måtte kjøre de første 3 min. på 7000 rpm+ for å få varme i bilen i dag. :D Var jo minus 15 ute....

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hopless

Du veit at du bør la motoren bli varm før du ruser den?

HVA du tuller :)

Gamle golfer toler det meste ;)

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en svær, gammel kladd av en motor i bilen min også (omtrent en Golf-motor med en ekstra sylinder), men jeg kjører aldri over 3000 rpm eller gir full gass før motoren er ordentlig varm..

Men selvfølgelig, liker man ovale sylindre og merkelige lyder er det jo bare å gjøre det..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spangen

Har en svær, gammel kladd av en motor i bilen min også (omtrent en Golf-motor med en ekstra sylinder), men jeg kjører aldri over 3000 rpm eller gir full gass før motoren er ordentlig varm..

Men selvfølgelig, liker man ovale sylindre og merkelige lyder er det jo bare å gjøre det..

jaja.. er jo bare en golf..

;)

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider