Gå til innhold

Spesiell 323 GT-R. Skinninteriør....

Ranger emnet

mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en spesiell GT-R som jeg skal selge. Bilen er helt original utvendig, men innvendig sitter det skinn interiør. Har vistnok vært en demobil for ett salmaker firma i Tyskland. Jobben er 110 % gjort, men fargevalget vekker mildt sagt oppsikt...

skinn1.JPG

skinn3.JPG

skinn4.JPG

skinn10.JPG

Bilen er sort utvendig. Noen har tatt en nøkkel og hatt det "morro":( på bakskjermen - Fet ripe. Vurderer å lakke om hele bilen før salg. Sort bil skal være blank i lakken.

Ellers er girkassen nybygd, radiatoren ny, og bilen er gått 145 000 km.

Har en kjøper på den, men da med originalt interiør. Hvis det er noen som vil ha en spesiell GT-R, og vil spare meg den tiden det tar å skifte interiør, ta kontakt.

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Jeg puke av det interiøret der...hehe.....hva har skjedde med rattet.....?

Hei.

Dårlig i magen, eller? Takk for 1000 forresten. Den er litt "spy-grønn" den også. :D

Rattet er slitt. Virker som om det er lakkert skinn på dette, og det blir ikke pent når det blir slitt. Skal skifte det før salg.

Samme er det i midten på stolene. Og lakken på førerstolen er litt slitt der (Lakkert mønster i midten).

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kaizer

Hei!

Hvor mye snakker vi om for Austin Powers sin shagmobil da?

-R-:cool:

Does it make you feel Randy, baby? Does it ?

Kommer ann på hvordan du vil ha den. Den er helt grei nå, men trenger lakk for at den skal bli helt strøken. Kan vel si 135 lapper strøken, og så sender jeg deg en PM med "her og nå-pris";)

Kanskje Kaizer får seg en ny schag-van. Bilen er forresten meget tight å kjøre, men kan jo koble ut demperene bak for mer hump-de-dumpty feeling i baksetet.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig flower power interiør det der ja :D

Men hvilken pris snakker vi om på et orginalt GTR interiør?

Mazdafun?

Hadde egentlig tenkt å trekke interiøret mitt i skinn i 2 farger(svart og mørkegrått).

Har fått en noenlunde pris på dette til 8000,-

Da trekker han om stolene framme+baksetene og sidene framme+bak.

Syns dere dette er dyrt??

mvh

Mazda 323 4x4 GTX Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider