Gå til innhold

16v Bakstilling Golf 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bide.gif Ja det kan du tro!!! prisen er IKKE prutbar, jeg kjøpte den for 2000,- og det var det jeg skulle ha for det i første omgang, nå er den blitt lagret siden det og jeg vil ha den unna for å finansiere ny bil, men det betyr ikke at jeg er desperat. Deg tar jeg ikke seriøst lenger, bil koster penger så finn deg en annen hobby fucku
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortsatt instrumentet liggende ?

Noen drev har røket eller noe jalla i mitt, så speedometeret funker ikke mere. :mad:

Har pr idag den typen som har "økonomi" måler på toppen i mideten (som forøverig bare blinker gult), og turteller til høyre som deler plass med bensin og vann. Nede i midten er kjørekomputeren.

Send meg PM om du har, er meget int i den.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, speedo er solgt idag, det du kan sjekke er drevet som sitter i gearkassa, sitter festet med en skrue og du følger bare speedowiren for å finne det. Har ikke hørt om at selve speedomåleren har røket om den ikke er tuklet med, men alt kan skje!!!!

Har fortsatt sentrallås systemet liggende ja, mangler pumpa men den den plukker jeg opp om noen skal ha det. Gi bud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du får ha noe å kose med i senga du også....

Du sier noe, du er vel kanskje vant med å putte snabben din i skrot? Hva faen tror du du oppnår med det jattet ditt, nå har du mast om dette siden jeg først la ut bakstillingen for salg og fremdeles ikke skaffet deg en. Det sier jo enten det at du ikke har noe liv og pruter for sport eller at du ikke har fått det billigere andre steder. For saken er at du får ikke dette billigere andre steder for det er det prisen for en som er i god stand. Du virker for meg som en useriøs lykkejeger, derfor er seriøsiteten din lav hos meg. Om du vil prøve å fornerme meg med komentarer hentet fra barnehagen så slå deg løs, men ikke regn med at folk ser på deg som annet enn drittunge...

Vær vennelig å hold deg til topic om du poster her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by joarek

Hei, speedo er solgt idag, det du kan sjekke er drevet som sitter i gearkassa, sitter festet med en skrue og du følger bare speedowiren for å finne det. Har ikke hørt om at selve speedomåleren har røket om den ikke er tuklet med, men alt kan skje!!!!

Har fortsatt sentrallås systemet liggende ja, mangler pumpa men den den plukker jeg opp om noen skal ha det. Gi bud...

Trur det er speedon, Tok ut hele instrumentet og kjørte fremover. Wire'en roterte som den skulle.

Det som var det merklige var at viseren hoppet rundt på 40 km/t når jeg kjørte ca det dobbelte og plutslig datt den helt i bunn.

Men jeg trenger vel bare å byttet den ene siden, og ikke hele panelet ?

Beklager at dette blir litt offtopic av tråden din.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, virker som der er speedon din ja, hmm... Vel da må du skaffe deg en ny en, prisen på huggern ligger vel på en rundt 400,- tror jeg og det er vel lettere å bytte hele greia, ikke det at det er så vanskelig men da får du det riktig iallefall... Husk at du må si ifra til forsikkringsselskap om bytte av speedo om km standen er ulik, og om du finner et som ikke er så langt unna vet jeg hvordan man stiller det, men oppfordrer ikke til svindel...

Har fremdeles baklykter og sentrallås, vil ha 700,. for sentrallås med pumpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

Trur det er speedon, Tok ut hele instrumentet og kjørte fremover. Wire'en roterte som den skulle.

Det som var det merklige var at viseren hoppet rundt på 40 km/t når jeg kjørte ca det dobbelte og plutslig datt den helt i bunn.

Men jeg trenger vel bare å byttet den ene siden, og ikke hele panelet ?

Beklager at dette blir litt offtopic av tråden din.

litt offtopic. wabby: har du skiftet speedo skiver i det siste? viss du har så er det mulig at du har satt nåla feil på

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

litt offtopic. wabby: har du skiftet speedo skiver i det siste? viss du har så er det mulig at du har satt nåla feil på

Nope, det startet slik etter girkasse bytte i sommer, regnte med at jeg hadde glemt å sette den inn bak instrumentet og brydde meg ikke stort om det.

Nå et halvt år senere var jeg bak å sjekket da bilen skal inn på eu kontroll og så tror du faen ikke at wire'n sto i. Har tatt den ut og satt den inn på nytt. Da funket den på halv takt og tok kvelden etterpå. :rolleyes:

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann igjen!

Takker for speedo handelen, driver a setter pa hvite skiver om dagen :)

Men tenkte litt pa de hjulbuelistene du hadde liggende, passer dem jettan tro? If so... Da kjöper jeg dem...

Let me know...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider