Gå til innhold

Posjekt bil til salgs

Ranger emnet

T_Bjelland

Anbefalte innlegg

Hei...skal selge min prosjekt bil..det er ikke mye som gjenstår..det er en 88 modell 240 som jeg har hevet b230et motor oppi...masse goe deler..som f.eks compomotive felger..diff brems...momo bøttestoler...sportsratt..mye mer...følger også med masse deler..b230f motor..driv akslinger..dynamo...gidder ikke ramse opp alt...

Det som gjenstår på bilen er og koble opp og få start på den...motoren har svevet..og skal være kjempe bra stand..men har på begynt installasjon av megasquirt data sprut.som ikke er komplett...dette ska ikke være så alt for vanslkeligt og få gang på...og alle delene du trenger skal være der...serlges begrunn av mangel på tid..og skal få ny bil i hus...dette kan bi en veldigt grom bil når den er ferdig...kom me bud....bilder kan mailes...

mvh Trond Bjelland

Bmw 320 Ci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det e jo ikke så gale då...men vertfall...det eg kan sei det e d at der e veldigt veldigt lide rust...hjulbrønnane bag i kapte...blei veldigt bra..bilen er blitt holdt veldigt bra av tidligere eier..så den har fått tectylbehandligt et par ganger...ellers kan eg sei at det er helt nytt hydraulisk håndbrekk og rfl dumventil som følger med..masse andre gromme deler...så det er bare og komme med et bud på hele sulamitten..

mvh Trond

Bmw 320 Ci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt prosjekt, ser lovende ut...synd at du må selge. Hadde jeg hatt cash så hadde jeg kjøpt;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers kan eg ramsa opp at bilen har nesten heilt nye fjører..sikkert ikke kjørt mer en 100mil dette då de fjørene som selges på mekonomen.husker ikke helt navnet..men den er senket 40mm...bremsene er gode..fuller med 4 vinterdekk på stål felg.som er veldigt gode..dette er contentinal dekk me masse mønster igjen..to gode dekk på sommer felgene og to ikke så gode..følger også me akslinger til od kasse..inmaten til 1031 aksling(ikke brems)

så det e bare og komma me bud.me ska nokk altids bli enige om någe..

der e masse volvo deler så følge me....

Bmw 320 Ci

Lenke til kommentar
Del på andre sider