sInnzYk Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 jeg fant tok fronten av en , har brusha noe av det.. sideskjørtet har jeg ikke gjort så mye med.. bare tilpasset det en smule ;) takk for tilbakemld :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Kjempe bra dette! Keep up the goood work:D Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 carbonpanseret synes jeg ble bra! fet bil, og den ble mye hissigere i lilla med "dekaler". men synes det ser ut som mellom frontfanger og panser det at det er skjevt. får liksom hele fangeren til å se skjev ut. mulig det er jeg som surrer litt men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 hmmm, mulig det kan være litt skjevt.. :P men ikke mye :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by sInnzYk jeg fant litt av fronten, har brusha noe av det.. sideskjørtet har jeg ikke gjort så mye med.. bare tilpasset det en smule ;) takk for tilbakemld :D ehe ikke for å virke slem nu MEn å bruke IAC sin MItsu front er ikke akkruat det samme som å si at " du fant fronten" ;) og du har ikke brushet den det vettu ;) men så lenge du ikke poster denne bilen andre steder en her så skal jeg ikke si noe du kommer bare i trøbbel om du poster den på FKS digimods :P bare så du er advart ..men pen chop fronten passet faktisk hehe "PS stjeling er slemt " Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 hehe.. riktig at det d er fronten hans zein.. måtte gjøre litt for at den skulle passe da.. regna med at d ik gjorde noe å poste den her.. :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 gjorde om det ene svaret øverst her.. hørtes kanskje ut som om j hadde brusha hele fronten og det er feil.. vil ikke ha på meg en løgn.. sry guys :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg