Gå til innhold

T5-motor M90-kasse selges

Ranger emnet

2Fast4all

Anbefalte innlegg

Til salgs:

Motor:

850 T5 96' B5234T

-Skal i følge ham jeg kjøpte den av ha gått ca 115000km

-Ferdig med bunnpanne for langsmontering

-99% komplett motor (mangler luftmassemåler)

-Bunnpanna er det forrige eier (som først hadde tenkt å sette den i sin 240) som lagde, synes den ser utett ut så jeg har fått tak i en ny en som det bare mangler å få korta inn.

-Fordeler er fjernet og et spesial-laget direct fire system som samarbeider med original motorstyring følger med.

- S70 innsug (mangler gassspjeld til det innsuget men man kan med litt modifikasjoner bruke originale T5 spjeldet) Dette innsuget er en fordel å ha for å slippe å få gassspjeldet rett i torpedoveggen.

- 960 motorfestebraketter følger med (de kan ikke brukes i 240 fant jeg ut, men i 740/940 så skal de gjøre monteringen veldig enkel)

-Komplett 850 ledningsnett følger med.

-følger med både dobbeltmasse svinghjul og standard svinghjul + nesten ny original clutch

- Servopumpe/Dynamo følger med

Gearkasse:

Strøken M90H kasse fra 960. 960 melomaksel følger med

For montering i 940/740 så skal dette være komplett pakke utenom luftmassemåleren som man finner på et svensk opphøggeri for rundt 500kr

For montering i 240 så er det en del jobb som må utføres.

Selges kun samlet - Alt eller Ingenting

Hbo: 25000,-

Kan være behjelpelig med frakt til Oslo/Østfold/Vestfold

Ellers så bor jeg i Skjåk

Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg måker snøen, raker løv å klipper gresset ditt i 3 år fram over a? Da har jeg vel jobbe i alle fall inn 8k.....hehehhe.....:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2Fast4all

:D

Hadde du vert dame kunne vi funnet ei løsning :D

Jeg er fleksibel:rolleyes: :D ;) .hehhe

(håper du skjønner at det var ironisk ment å skjønner at jeg er 100% hetro;) )

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locked

vel.. litt teit å ødelegge salgstråden hans med å spore så grundig av fra topic?

Takk!!!

Kan forresten være interesert i en 230FT som delbetaling. Må være komplett og med lav KM og nyere en 94'

Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...