Gå til innhold

Snart min!

Ranger emnet

joarek

Anbefalte innlegg

Hei, var på tide å vende seg til riktige side av VAG konsernet, så da går jeg like så godt til denne:D

snartminwebklar.jpg

snartmin4webklar.jpg

Ikke flekker på taket, kun refleksjon... Og listen rund takluke er nå svart:)

snartmin3webklar.jpg

snartmin2webklar.jpg

Dette er en 1985 Quattro Coupe med ombygd/byttet motor til 2,2 20v a7 (170-200 hk) og 2,5" effektanlegg. Bilen har skinnint. som er sydd i norge og er i god stand ellers bortsett fra et par ting.

Det som skal gjøres er å bytte høyre bakskjerm pga svenske krom (rust) og litt på dørene, og sveising av grenrøret pga litt "fising". Bilen har rullet 220000km og motor 150000km og behandlet med respekt og kjærlighet:)

Driver for tiden å undersøker litt med ur bredding men finner ikke noen sider med dette, tanken er siden bakskjerm skal byttet i første omgang kan det jo gjøres da...

Så om noen har noen gode tips/linker osv blir jeg happy, fant fort ut at det ikke var enklest å skaffe deler til denne bilen, f.eks Veng hadde ingenting til denne bilen:rolleyes:

Jeg får bilen i mitt eie rett etter nyttår og gleder meg som en unge til jeg får den, skal bli deilig å nyte Quattro systemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan bare si det sån at kjøper du først quattro så kommer du ikke til å greie deg uten, kjøpte min første audi for 14 dager siden. 200 tq. blir aldri mere golf på meg det er sikkert. utrolig hvor denne bilen tar seg frem, og morro er det og. og det er ikke noe å klage på når det gjelder effekt og drag heller. ikke noe problem å legge den heilt ut på tørr asfalt med full bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får stille meg i køen for å prøvesitte da Joarek ;)

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. bredding. En kompis av meg som er bilmekaniker å har bygd opp en del å vag å ford nevnte at det ikke finnes ferdig bredding som kan sveises på. Du måtte kjøpe stål å banke til sjøl.....skulle vist være et hælvete, men gjennomførbart.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begyndte jeg å savne gamle bilen min også!! fin bil du får deg der!

ps.. det er ikke samme bil som jeg hadde. (for å unngå misforstårelser)

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som bare hadde vært oppretter av yrke, eller ekspert på glassfiber:rolleyes: Jeg tror jeg har "bladd" igjennom rundt 200 sider og linker men ikke funnet en shait ennå, var vanskligere en jeg trodde dette. Og norskbildelsenter har sin stygge uvane med å ikke svare på telefonen. Så ikke vær redde gutter og jenter om dere kommer over noe(n) som har dette *superglis*

Eller endra bedre, hvem kan lage/designe custom glassfiber (eller stål) skjermer til meg, tenker da hovedsaklig på firmar/personer i norge/sverige, dere vet "litt" lokalt...

Et annet spørsmål: I motorrommet sitter det noen "plugger" som jeg ble fortalt jeg kunne koble opp med en laptop for å utføre/sjekke motor og verdier, skal ta bilde av pluggene når jeg får bilen, men hva trenger jeg og nøyaktig hva får jeg brukt det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider