Gå til innhold

Snart min!

Ranger emnet

joarek

Anbefalte innlegg

RP glasfiber deler i sverige har Universal spec breddere hvis det er interesangt... vet ikke dimensjon på de, men har bilde..

Link: http://home.swipnet.se/rpglasfiber/

prisen er 2000,- for et par...

er vel en del jobb for å tilpasse dem slik at det ser bra ut da...

Fram

Framspecbredding.jpg[/img]

Bak

Bak.jpg[/img]

Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt

X-Audi Competition quattro 94mod

X-Audi 80 1.8s med GTI motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audi sport

Hei...du er vel mest ute etter deler til motoren din nå...hm....men andre ting som forskjerm å sånt har jeg kjøpt på http://www.veng.no... var til en Audi 80cc... passet fint den.. og panseret mitt er også fra en audi 80cc

fra skroten... så det passer om hverandre... forskjellen er vel lysa og frontfanger som ikke går om hverandre..

Det står en Audi coupe gt på skroten i Rygge men hele skjermer...! men uten lykter å slikt...

Er vel interressert i det meste av deler til denne bilen, trenger ikke så mye til motorrom jeg nå, det er vel bare

vannavviseren som trenger å byttes (for å få det pent). Men strekkbolter og pakkninger til en rimelig penge er

ikke til å forakte:rolleyes: . Er turbo på 10v bolt-on? Jeg har blitt fortalt at det lønner seg å bytte hele motoren om jeg

skulle ha hatt snurre på min...

Ja da er det på tide med litt bilder igjen:

Bilen på is i Gol:

bilenpisenwebklart.jpg

bilenpisen2.jpg

Smelteskadene på kabelbunt (ikke godt bilde):

kabelbunt.jpg

Rillene hvor flammene stakk opp:

panser.jpg

Til venstere ved batteriet ser man kabelbunten som er isolert med plastpose utenpå det andre, denne bunten var det som lå intil plusspolen:

motor.jpg

Men vet du hva slags type pærer som sitter i lyktene? Har ikke sjekket det ut enda og er ikke imponert over lysstyrken

i disse lyktene, har hørt at i statene er det enda dårligere lykter på denne bilen:o Har også lett etter nye lykter til denne

bilen men ikke funnet noen... Den bilen som står på rygge, hadde den fine dører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 10v turbo skal passe fint inn, men må flytte batteriet trur jeg og få tak

et styrestag på hyre siden fra urquattro, hvis ikke vil det kræsje med wastgaten.

.går jo ann å flytte wastegaten også.

Har ikke gjort dette selv, men er en del biler rundt om, som det er blitt gjort på.

I lyktene sitter det vel vanlige H4 pærer, går vel ann å bytte til noen sterkere pærer, men kan være reflektoren som begynner å bli dårlig, det skal gå ann å bytte kun disse også ;)

Vet ikke hvordan dørene ser ut på den bilen som er på skroten, har bare sett dem litt fra avstand, men kan ta en titt til uka, å skjekke om det er no rust på dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

De skjermene du har der, er det til bilen din? Så ikke så dårlig ut de.

Men om jeg kjøper noe slikt tar jeg "pakka" til Dialynx som kommer på 23600 nok ink. frakt,

dette er fordi jeg også vil ha panser og fangere som passer til stilen. Det eneste jeg trenger å finne

ut av er om grillen passer eller ikke, som jeg har sett på et par bilder med et slikt kit har de hatt på en bredere grill...

I pakka følger det med alle skjermbreddere (fremme og bak), panser og fangere, så da er det ikke så gal pris, men jeg har enda

ikke bestemt meg...

Her er et bilde av slik grill jeg mener (bredere) om det ikke bare er plasten:

satansfin4.jpg

Denne bilen har forresten det kittet fra Dialynx, og den er ikke noe mindre stygg denne heller :rolleyes:

satansfin3.jpg

Satansfin.jpg

Men jeg har funnet denne bilen som har en vanlig grill, det ser iallefall slik ut, og jeg må si det faller

mer i smak. Denne har også det samme kittet, men dog med "glatt" panser. Jeg har også planer om å

bygge om lyktene til xenon og da vil jeg ha en real fin look om den ser noe slik ut :)

100-0086_IMG.jpg

100-0085_IMG.jpg

100-0087_IMG.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, bilde av de røde skjermene er noen universal bredde skjermer til volvo/ford/vw.audi osv.

De må tilpasses til den bilen man skal ha det på...

så det er vel en del arbeid for å få det pent, å slik at det ser bra ut...er vel mer en billig løsning.

Kittet fra Dialynx er vel klart det beste med finest resultat.

har lyst på dette selv, men det var det med de penga da...

Var å tittet på skroten på de dørene, på høyre dør

så var det en stor bulk, og venstre er det litt rust rundt der håndtaket skulle vært og litt under i selve dørkarmen. Ble for mørk til å ta bilde av det det siste

Slenger med noen bilder også, men ser ikke bulken så godt der.

er tatt med kamerar telefon, så det er ikke så bra kvalitet på bildene.

16-02-05_1147.jpg

16-02-05_1149.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bildene og for at du sjekket :D

Dette var skroten på Rygge? Ligger den rundt flyplassen?

Har du vært bortil dette før? Har blitt fortalt det er turtelleren som går fra analog til digital,

og det går virkelig unna etter 4000 rpm. Heller ingen sperre.

Dette er tatt opp fra 3 gir...

Filmklipp (490kb) PS. lyden later til å være litt forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skroten på rygge ligger rett ved E6, må ta av der det står skilt til Rygge flystajon., så ta til høyre etter avkjøringa, ikke venstre som er bru over E6.

Så kommer du til en bensin stasjon (texaco) --ta til høyre i krysset der, og følg den veien bitte litt, ikka langt,,, først avkjøring inn til høyre skal du inn igjen, er ikke helt sikkert på va det står på skilt der.

Da kjører du over en bru som går over E6 , bare følg den veien bitte litt...en liten lang strekke og no veiarbeid på høyre side skal du forbi.. så skal du ta til høyre ved neste kryss....Grus vei. da er det bare å følge den veien inn til skroten.

Coupen står ganske langt inne på området, eller så er det bare å spør etter den.

Hvis du ikke helt finner fram eller trenger hjelp til no, så er det bare å ringe.. kan sende nr mitt på PM.

Det så merkelig ut det der med turtalls måleren, så ut som no elektrisk problem, har du hatt det tidligere eller har det kommet nå etter den lille motor brannnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider