Gå til innhold

Fant volvodeler..

Ranger emnet

slayer

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hayabuza

det er to styre-enheter for motor du har der.

ta med de på volvo så sjekker de serienr så du vet hvilken motor de hører til.

er de i orden så kan du få en penge eller to for de. hjerner er dyre. b230et hjerne koster 6lapper

Ny koster den nærmere 7 lapper og jeg har 5 sånne bokser liggende:)

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hayabuza

en styringsboks til 230et koster 6k i sverige. så jeg vil tro at de koster noe det samme. og slike bokser er grisedyre.

Et kjapt søk på bruktbildeler.com viser at huggerne tar fra 1000-1800,- for en 561 boks. Vil tro 800-1000,- pr. boks er en noenlunde grei pris.

Kan være med på at turboboksene er mer ettertraktet, og dermed vil være verd mer, men dette er tross alt til en vanlig F motor, og jeg tror ikke etterspørelene er så stor etter disse.

Men hva vet nå jeg :)

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. sånn som jeg har forstått det er det en tenning å innsprut box til ei FT maskin... de er grise dyre orginalt! ca pris på 7000kr som hayabuza sa!... FT og FK boxer ser heilt like ut men har 2 FORSKJELIGE serie nr så de kan ikke brukes om en hver!

MVH Kent-Olav

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider