Gå til innhold

2005 Primera Kalender!

Fox

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Sendte en mail til han over dammen her om dagen. venter på tilbakemelding om den er klar. Er den det er siste frist å bli med/trekke seg den 20 januar.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Tenkte dere begynte å lure snart ja. Fikk mail fra USA at de hadde glemt oss. Men den ble sendt tidlig forrige uke så da bør den være her om få dager. Gir melding i det øyeblikket de kommer inn.

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de nå. Bilde: http://spillehallen.net/annet/Kalendere.JPG

Blir 100,- per kalender. (mindre enn planlagt med andre ord) Og da er det inkl. porto fra USA til meg og fra meg til dere igjen. Jeg tjener ikke noe på dette men vi alle sparer en del. Fikk også med noen ekstra så de som ikke har bestilt kan fremdeles sikre seg en. Så håper jeg (og regner med) at alle som sa de skulle ha fortsatt står ved det. Så da kan dere sende meg en PM med navn og adresse. Så sender jeg dere kontonummer for overføring tilbake. Kan også nås på MSN: copycat1981@hotmail.com.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sendt ut til:

P11GT

Primera

awt

partypulp

dulle

Prim3ra

SR20De

NissanPrimera

Thomas DF

Så dere kan se i posten i løpet av få dager. :) Sendte ut til de som ikke har betalt enda også fordi jeg stoler på Primera folk :) Ingen gjør seg til kjeltring for 78,- :) (porto på 22 i tillegg da :))

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sendt ut til:

P11GT

Primera

awt

partypulp

dulle

Prim3ra

SR20De

NissanPrimera

Thomas DF

Så dere kan se i posten i løpet av få dager. :) Sendte ut til de som ikke har betalt enda også fordi jeg stoler på Primera folk :) Ingen gjør seg til kjeltring for 78,- :) (porto på 22 i tillegg da :))

Edit: Har var det mye smil :)

Sikkert fordi jeg er happy i dag :) :) :) :)

BTW så har jeg enda noen ekstra om noen skal ha.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Har var det mye smil :)

Sikkert fordi jeg er happy i dag :) :) :) :)

BTW så har jeg enda noen ekstra om noen skal ha.

Heisan du ja!

Jeg og skulle jo ha en!

Jeg skal betale snarest!

Mvh

Thomas E Hustoft

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar