Mr. SQ Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 For å si det slik, Morel står definitivt på min liste over skumle konkurrenter, og helt ærlig, den er ikke veldig lang. Fantastiske komponenter. Desverre så har det seg slik at når det gjelder frontsystem, så er monteringen ofte viktigere enn utstyret (selv om man kommer lengst med godt utstyr og god montering). Jeg har hørt svært dyre sett låte helt grusomt grunnet monteringen. Samtidig har forholdsvis billige løsninger funket bra når det er behandlet av en kyndig. Jeg ville råde deg til ikke å bruke så utrolig mye penger på frontsett i Mondeo. Grunnen er at originalplasseringen er langt fra optimal, så du vil aldri få utnyttet et dyrt frontsett fult ut. Helt håpløst er det ikke, men spørsmålet er om du vil få utbytte av dyrere komponenter. Fordelen er at originalplasseringen sitter forholdsvis høyt i døra. En ting som er svært viktig, er å tette rundt høyttaleren mot dørpanelet. I Mondeo er det forholdsvis stor avstand fra høyttaleren til panelet, og det kan høres. Døra bør også bearbeides godt med dempematter eller smøredemping. Disse faktorene er viktigere enn å kjøpe dyrt sett. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergene Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Morel Pulse 6 får du får kr.1990,- hos din lokale bilstereoforhandler. Har ikke de det på lager så kan du kontakte meg! Siter Bilhøyttalere selges! Ta kontakt for mer informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg