Øyvind Ryeng Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Fra Honda-Tech.com. Bilen havnet på forsiden av C16, nok et blad som fokuserer på sport-compact imports. Peneste EK9 noensinne? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Vet ikke hva jeg skal si om denne bilen, Honda er ikke min "vin" akkurat.. Motorrommet ser særdeles gromt ut, men har aldri hatt sansen for hvite biler, og en annen ting; hvorfor sort panser, selv om det er karbon? Hadde denne vært mørk blå eller sort ville den nok fått en skikkelig thumbs up fra meg.. Men, hva vet vel jeg:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Hvis ikke det er den peneste noensinne, så er den isåfall "helt der oppe". :hug: yodude Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Sort panser ble brukt mye før i gamle dager, visstnok. Mattsvart, må vite. Dette for å hindre at føreren skulle bli blendet av solrefleksjoner. Selv synes jeg sorte detaler rett og slett er pent, og skaper en flott kontrast; fremforalt på hvite biler. Hvitt er forresten meget in i Japan; på treffbilder og liknende derfra ser en at flesteparten av bilene, iallefall 50% (!), er - hvite. Dette gjelder først og fremst biler fra cirka 1980 og fremover. Ellers kan det virke som om blått i diverse nyanser er populært, samt sølvgrått. EDIT: Eieren la ut bilder fra bladet: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Den var ikke værst.. Men, jeg synes han kunne fortsatt den Carbon-Sorte linja hele veien og tatt med bagasjeluka også.. Felgene sto ikke helt i stil og noe av det styggeste er jo når de er langt innenfor hjulbuen.. Ellers, oransje sideblinkers? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 AAAAAhhh... Nydelig civic! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Angående oransje sideblinkers, alle vet jo at hvite sideblinkere på hvit bil ikke er spessielt pent! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Jonte Ellers, oransje sideblinkers? Hører med til den populære "JDM" stilen....;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Fin bil. Oransje blinkers kunne jeg klart meg uten på den der, men den har gudskjelov ikke Lexuslykter bak da. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Jap_Power men den har gudskjelov ikke Lexuslykter bak da. :) Dét er det som er så fint med Honda-Tech-forumet (hvor jeg kan være i timevis hver dag); alle tendenser til Lexuslys, neon, falske klistremerker etc. blir øyeblikkelig og momentant flamet av *alle* til det bare er aske igjen. Det er et forferdelig effektivt anti-Ricer-filter, og hjelper til å gjøre Honda-Tech til nettopp dét; Honda-tech. Lexuslys-brukerne er de ultimate mobbeofrene, og bannes raskere enn man rekker å si "0h $hiiiii'!!! h3lla 3rd gear V-TACKH,,, y0!!!1". Ricerne på sin side, forøvrig, vil alltid ha sitt ClubSi-forum (semi-intern H-T-spøk). (Noe satt på spissen for å illustrere mitt poeng (som var: Honda-Tech er mest for Tech-folk. (Men hva hadde det med denne tråden å gjøre igjen?))). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 yodude den var strøken! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 rice rice baby., Når den først var så påkostet kunne han i det minste fått på no skikkelig felger som i det minste fylte ut hjulbuene da. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Var vel ikke akkurat RICE i ordets negative forstand. Men enig med felgene. Ellers fet! Veldig gjennomført! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Det tydeligvis ikke mange har fått med seg er at den trolige grunenn bak "små" felger er simpelthen at denne karen tenker performance, performance, performance! In other words, weight is everything... Svære 19" felger kontra 15, 16" super light felger kan gjøre svært mye på akselerasjonen og handlingen til lett-japse. Men selvfølgelig er det alltid "penest" med relativt store felger som gjerne fyller hjulbuen. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Ah, nice... meget meget gjennomført;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg