Øyvind Ryeng Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Perfeksjon; det blir bare ikke bedre enn dette. Den utstråler etter min menining et solid inntrykk og virker muskuløs uten å være pragende. Bodykitet lages av KS-Auto i Japan, og kalles "Burnout KD-I Type II". Uten tvil det peneste kitet til vår alles kjære favoritt; FD3S. KS-Auto Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Jeg likte ikke felgene, men her snakker vi utvilsomt perfeksjon ja, og en tydelig "clean" look. Yum! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Likte ikke felgene? De var jo råe som faen, men kanskje de ikke kledde Rex'n noe spess.. Ellers, jævla pent bodykit.. Fine linjer på F3D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Felgene var jo klikkeråe da...:eek: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 nice! syntes felgene kledde den :D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Jonte Likte ikke felgene? De var jo råe som faen, men kanskje de ikke kledde Rex'n noe spess.. Ellers, jævla pent bodykit.. Fine linjer på F3D Nei, jeg syns ikke de passet til den bilen der, så kanskje jeg skal skrive det neste gang, så folk ikke tror jeg misliker felgene i seg selv, for de var ganske råe, ja :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Felgene er forresten med 97% sikkerhet Work Wheels Seeker CX. Personlig ville jeg heller likt å sett denne skodd med f. eks. originale Mazdaspeedfelger (som forøvrig smis av Rays Engieneering (som bla. a. lager Volk, Gram Lights og også Ralliart, STi, TRD og NISMO m. fl.). Mazdaspeed MS-01 MAG (Smidd magnesium): Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Noe så vakkert! kiddie Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Nydelig,ikke for overdrevet men nok til og skille seg ut. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Synes da de kunne fjernet bakviskeren når de først var i gang med å lage en så clean bil? :) Og byttet ut golfkølle-speilene. Men det var cleant ja. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 That's fuckin' lovely! :) Felgene synes jeg var kongedeilige, og passet en ellers allerede strøken RX-7... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 enig med Ryen, sku hatt no felger som var mer lik de han viser;) ellers rimelig strøken bil=) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Kuleste kittet jeg har sett. Akkurat etter min smak:) Fin uten vinge forresten. Det jeg ikke liker med de fleste kitt er at de har en svær bakfanger med gitter og drit og ellers overdrevent. Det skal være cleant akkurat som på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 hmm mangler bare at den kommer med en lettrimmet stempelmotor som beholder vektfordelinga nå, så er det lite å utsette på detta :D vakker rx7.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 er ikke noe spesiellt fan av denne bilen, men det bodykittet der er det peneste jeg har sett på den typen bil! RX7 styling har en tendens å ta av littegranne av en eller annen merkelig grunn. Clean å fin den der... Enig i at felga passa litt dårlig, de hadde passa bedre på en merce eller noe eller audi. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg