pIMp Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Hva med å reise litt i tiden? Jeg synes ideen er så genial at jeg melder meg inn nuh.. Uansett hva slags biler de har i fremtiden så skal de moddes ;) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 siden de som designer biler ikke har peil så MÅ jo biler styles.. Jeg skal style den første nissan skyline R66 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 haha ja. Denne scam'en er så utrolig bra at de fikk $10 av meg og. Utrolig morsomt opplegg =). Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg