VaileNt^ Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Kebab gud Mye tyder på at ingen her har fått seg noe i kveld .. alle er jo mer hissig enn en pitbull med ballene i en bjørne felle Poenget her er .. 1: hvordan yter den? 2: hvilken av V8erene har den? 3: hva for no krefter lever det i motoren? så simpelt er spørsmålet det korrekte svaret ville her blitt 1: ikke ferdig .. er en dragster 2: vet ikke 3: ikke ferdig enda Så simpelt.. men neida .. her skal vi ha bråk! å kalle noe jan erik larsen er Brutalt .. det er totalt motbydelig og som en moderator hadde jeg forventet mer .. :P men seriøst.. hvordan klarer dere å klikke over .. ingenting? vil ikke dere vite hvordan den yter? vil ikke dere vite hva speca er? vil ikke dere vite mer? Første post her var et bilde .. og at det var en V8 med mauell kasse.. greit nok .. men når jeg prøvde å finne ut litt mer så flyr dere av skaftet? ser dere ikke hav som er feil her? Grei jeg beklager at jeg prøvde å finne ut litt mer enn at det var en supra med v8 og manuell kasse .. BEKLAGER! (PS: du er jan erik larsen selv så! :P) Hvem flyr av skaftet kor ? Du ? Ja Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 jeg svarer bare på denne for å være med i tråden Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Pacmania jeg svarer bare på denne for å være med i tråden du er en sånn som ikke puler, bare ser på? ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Jay du er en sånn som ikke puler, bare ser på? ;) jeg er som regsisøren av en tråd Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Pacmania jeg er som regsisøren av en tråd kall det hva du vil kikker ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 ok da jeg er en kikker kiddie Jeg har hørt noen rykter om at denne supraen har kjørt 4,99 og 190mph.. hørte det av [vilhelm] på irc .. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Pacmania ok da jeg er en kikker kiddie Jeg har hørt noen rykter om at denne supraen har kjørt 4,99 og 190mph.. hørte det av [vilhelm] på irc .. Ja, han visste det jo 2 uker før racet foregikk.. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 da var det rart den ikke hadde kjørt i 600 km/t Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 jeg tror vilhelm er en gæerning. Han vet alt Han kan alt Han er min gud Vilhelm 4 life Hvor fort går mopeden min? du din synske... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 for å prøve i det minste å holde denne tråden på kurs .. mens jeg venter på mer info om bilen .......... så kan jeg komme med denne filmen .. Twinturbo 4,3liters Yota V8 i en supra (på filmen viser de bare en prøve... prøver å finne ut hvor fort den egentlig kan gå nå) http://www.exvitermini.com/movies/hksjza.mpg PS: leste nettop at i denne filmen kjører den på 900hk .. mens med 1500hk så klarer den nedpå 6,8sec .. mens nå har den 2000hk.. men finner ikke noen tider eller filmer fra det Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Kebab gud for å prøve i det minste å holde denne tråden på kurs .. mens jeg venter på mer info om bilen .......... så kan jeg komme med denne filmen .. Twinturbo 4,3liters Yota V8 i en supra (på filmen viser de bare en prøve... prøver å finne ut hvor fort den egentlig kan gå nå) http://www.exvitermini.com/movies/hksjza.mpg PS: leste nettop at i denne filmen kjører den på 900hk .. mens med 1500hk så klarer den nedpå 6,8sec .. mens nå har den 2000hk.. men finner ikke noen tider eller filmer fra det 0-100? toppfart? 402meteren? hk? Nm? hva med litt mere info? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 som du sikkert kan lese så kom jeg med all info jeg fant .. noe jeg pent skrev også ... jeg kom altså med mer enn et bilde! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Kebab gud som du sikkert kan lese så kom jeg med all info jeg fant .. noe jeg pent skrev også ... jeg kom altså med mer enn et bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Denne tråden rocker.. ikke gi dere nå a gutter *se på med popcorn og cola* Håkon: Har du noen specs på bilde ell? kanke bare komme med et bilde vett.. hehe.. amatør ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by momo Denne tråden rocker.. ikke gi dere nå a gutter *se på med popcorn og cola* Håkon: Har du noen specs på bilde ell? kanke bare komme med et bilde vett.. hehe.. amatør ;) å ja...ja stemmer..man må legge til alle specs når man skal legge ut et bilde på bilforumet... så klossete av meg... det er et oljemaleri. malt av munch....kjent som skrik.. bilde er stjålet... tyvene stakk av i en audi A6/100/S4....er ikke sikker... den hadde ikke hvite skilter...så den var sikkert trimma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg