Gå til innhold

siden jeg ikke får start vurderer jeg å selge en mazda 323 bf4x4 turbo intercooler

Ranger emnet


leandro

Anbefalte innlegg

siden jeg ikke får start vurderer jeg å selge en mazda 323 bf4x4 turbo intercooler

gir opp etter å ha prøvd alt nesten.bilen er trimmet av trygve karlsen.

bilen er i god stand.

god motor,chippet styresentral(trygve karlsen)

bra driverk,bremser osv.

gear kassa er overhalt og i god stand.

selges hel for 20000

eller i deler.

gear kassa selges hbo 10000.

kan bytte bilen i annen bil som går!

bilen har en el fei en plass som gjør att den ikke starter.

ladda 1,5 bar.

ikke noe skade på motor!får gnist,bensin men starter ikke.

nymark@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er bilen ellers da? er det noe galt med motor eller er det den El feilen som gjør at den ikke starter? hvordan ser bilen ut? har du noen bilder jeg kan se på som hvertfall ligner på bilen?

 

Hvordan er den innvendig/utvendig? kmstand? når var motoren bygd om så den går med 1.5bar i ladetrykk? ca hk i bilen?

 

Mye spørsmål her men er intressert i bilen så da må man spørre;)

 

PS: Bilder av bilen jeg var intressert i å bytte i!

 

http://home.online.no/~b0rresen/artimages/Bmw%20325i%20bilder/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:)

Har sitti oppe i hele natt å lett etter diverse ting som kan være feil med bilen..har litt å gjøre når jeg får hjem bilen..hehe:P

Har også fått tak i styling til den som må bestilles fra japan, som sikkert blir dyrt men det er limited edition sideskjørt,GT-R fronten og en snadder bakfanger..ble ca 4500Nrk + frakt osv..

 

blir sikkert ikke så billig men..sjiter jeg i..men det blir når jeg får start på den..får bare håpe at motoren ikke har noen store defekter nå da for da blir pengboka rimelig lita etterhvert..=\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår